De interes public

Informare și consultare publică

191. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța ( data publicării 03.10.2022 )

Astăzi, 03.10.2022, Primăria municipiului Constanța, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța (Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate, Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța și Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța).

Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre include:

- Referat de aprobare privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
- Raport de specialitate privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța (Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate, Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța și Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța).
- Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate;
- Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
- Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în  municipiul Constanța;
- Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța.

Documentaţia poate fi consultată:
- pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primaria-constanta.ro, secțiunea „De interes public/Transparența decizională pe Legea 52/2003/Informare și consultare publică”, începând cu data de 03.10.2022;
- la sediul Primăriei municipiului Constanța, situat în bd. Tomis nr. 51;
- proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Biroul iluminat public din cadrul Direcției generale gestionare servicii publice, situat în Constanța, str. Ștefan Mihăileanu nr. 10.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 13.10.2022, astfel:

- prin poștă, la sediul Primăriei municipiului Constanța, Direcția generală gestionare servicii publice, Birou iluminat public din strada Ștefan Mihăileanu nr. 10;
- prin email, la adresa: iluminat@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța (Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate, Regulamentul  serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța și Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța)”.

Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0241/488177, e-mail: iluminat@primaria-constanta.ro

190. Scrisoare de așteptări a municipiului Constanța privind selecția membrilor Consiliului de administrație al societății CT BUS S.R.L. conform prevederilor art.2 din H.C.L. nr.401/2022. ( data publicării 14.09.2022 )


189. Scrisoare de așteptări a municipiului Constanța privind selecția membrilor Consiliului de administrație al societății Confort Urban S.R.L. conform prevederilor art.2 din H.C.L. nr.400/2022. ( data publicării 14.09.2022 )

188. Proiect de hotărâre referitor la modificarea și completarea HCL nr. 123/2021 privind “Regulamentul de organizare și funcționare a parcărilor publice din municipiul Constanța, inițiat de grupul consilierilor locali PNL și USR (data publicării 01.09.2022)

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 01.09.2022 pe site-ul instituției  www.primaria-constanta.ro la sectiunea ”De interes public - Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”. 

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 21.09.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris:

Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectului de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 123/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din municipiul Constanța. 



187. Proiect de hotărâre nr. 243/17.05.2022, referitor la modificarea și completarea HCL nr. 123/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din municipiul Constanța, inițiat de grupul consilierilor PSD (data publicării 01.09.2022)

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 01.09.2022, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la sectiunea ”De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”. 

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 21.09.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

 

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris:

Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectului de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 123/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din municipiul Constanța. 

 

186. Proiect de hotărâre vizând completarea HCL nr. 121/2013 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Saţiunea Mamaia – modificare HCL nr. 129/2001, teren în suprafaţă de 207,74 ha, aparţinând persoanelor fizice, juridice, domeniul public şi privat al Municipiului Constanţa ( data publicării 31.08.2022 )

În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre vizând completarea HCL nr. 121/2013 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Satţiunea Mamaia – modificare HCL nr. 129/2001, teren în suprafaţă de 207,74 ha, aparţinând persoanelor fizice, juridice, domeniul public şi privat al Municipiului Constanţa.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
- la sediul primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr. 51
- pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003", începând cu data de 01.09.2022.

Proiectul de hotărâre se poate obține pe bază de cerere depusă la sediul Primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr. 51. În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 12.09.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:
- prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr. 51,
- prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: "Recomandare la proiectul vizând completarea HCL nr. 121/2013 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Satţiunea Mamaia – modificare HCL nr. 129/2001, teren în suprafaţă de 207,74 ha, aparţinând persoanelor fizice, juridice, domeniul public şi privat al Municipiului Constanţa."


185. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului privind administrarea și întreținerea spațiilor verzi, măsuri și reguli specifice pentru protecția mediului în municipiului Constanta ( data publicării 31.08.2022 )

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștința publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administrația publică proiectul de hotărâre privind aprobarea regulamentului privind administrarea și întreținerea spațiilor verzi, măsuri și reguli specifice pentru protecția mediului în municipiului Constanta

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 31.08.2022 pentru o perioada de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la secțiunea "De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003- informare și consultare publică".

In temeiul prevederilor art. 7 alin(4) din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administrația publică, până la data de 30.09.2022 inclusiv, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii [publice la Direcția Generală Gestionare Servicii Publice, Direcția Gestionare, îndrumare și Sprijin Comunitar, Serviciul Spații Verzi, pe email la adresa servicii.publice@primaria-constanta.ro ,  precum și prin poștă la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10.

184. Proiect de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia - Constanța

- minuta dezbaterii publice 20.09.2022
- anexa 3 - registrul propunerilor
- versiune imbunatatita a Statutului Asociatiei Organizația de Management al Destinației Mamaia - Constanța.

click pentru vizualizare document   ( data publicării 30.09.2022 )


Se modifică data și ora la care trebuie să se desfășoare dezbaterea publică privind Proiectul de act normativ: Proiect de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța ( data publicării 13.09.2022 )

-  Evenimentul va avea loc în data de 20.09.2022, ora 15.00, în sala ,,Remus Opreanu’’ din cadrul Palatului Administrativ, aflat la adresa Bd. Tomis nr. 51.

 
Primăria municipiului Constanța îi invită pe toţi cei interesaţi la dezbaterea publică privind Proiectul de act normativ: Proiect de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța. ( data publicării 12.09.2022 )

Evenimentul va avea loc în data de 19.09.2022, ora 14.00, în sala ,,Remus Opreanu’’ din cadrul Palatului Administrativ, aflat la adresa Bd. Tomis nr. 51.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța își propune ca scop elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare și marketing turistic al destinației, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, în vederea dezvoltării și valorificării potențialului turistic, precum și al creșterii competitivității destinației turistice Mamaia-Constanța, prin coalizarea tuturor factorilor interesați. Acest deziderat poate fi atins prin asigurarea unui management turistic al destinației profesionist, competitiv, coordonat, integrator, reprezentativ pentru toți stakeholderii, respectiv, prin inițierea unei structuri administrative cu scopul unic de a dezvolta și promova turismul în Municipiul Constanța.

La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi: asociații legal constituite, societăţi comerciale, persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.

În conformitate cu art. 8 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare, și ținând cont de capacitatea sălii de ședințe:

  • participarea persoanelor interesate la dezbaterea publică se va face în ordinea de precădere dată de interesul asociațiilor legal constituite în raport cu subiectul dezbaterii publice, stabilită de persoana care prezidează ședința publică, în limita locurilor;
  • cei interesați să participe la dezbaterea publică vor transmite o solicitare pe adresa de e-mail: compartiment.turism@primaria-constanta.ro, cu numele persoanelor delegate să participe din partea organizației pe care o reprezintă, până în data de 15.09.2022, ora 16:00;
  • confirmarea accesului în sală va fi transmis pe e-mail în data de 16.09.2022.

Timpul alocat luărilor de cuvânt pentru fiecare vorbitor va fi stabilit în funcție de numărul total al celor care vor participa la dezbaterea publică.

Propunerile și recomandările referitoare la Proiectul de act normativ supus dezbaterii pot fi transmise pe adresa de e-mail compartiment.turism@primaria-constanta.ro până în data de 15.09.2022, ora 16.00 și vor purta mențiunea  "Propuneri pentru Proiectul de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța".

Proiect de hotarare privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța ( data publicării 26.08.2022 )

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștință publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, proiectul de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 26.08.2022, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:

- pe site-ul instituției www.primăria-constanța.ro, la secțiunea “De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003 – Informare și consultare publică”;
- pe pagina de facebook www.facebook.com/PrimăriaConstanța

În temeiul prevederilor art.7, alin.(4) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 06.09.2022, se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris prin poștă, la sediul Direcției Cultură, Educație, Sport, Turism, str. Cuza Vodă nr.27, sau prin email, la adresa de e-mail:compartiment.turism@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: ''Recomandare la proiectul privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.

 

183. Anunț pentru ocuparea funcției contractuale vacante de director al Clubului Sportiv Municipal Constanţa. ( data publicării 24.08.2022 )

Rezultat final
Rezultat probă unică
Rezultat selecție dosare

182. Proiect de hotărâre privind Regulamentul de închiriere a bunurilor imobile aflate în domeniul public al municipiului Constanța și administrarea unităților de învățământ preuniversitar de stat (data publicării 22.08.2022)

ERATA Regulament art.10, lit.c)

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștința publică, în conformitate cu prevederile art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, proiectul de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de închiriere a bunurilor imobile aflate în domeniul public al municipiului Constanța și administrarea unităților de învățământ preuniversitar de stat.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 22.08.2022, pentru o perioadă de 30 de zile, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la secțiunea ”De interes public – Transparență decizională pe legea nr.52/2003 – Informare și consultare publică”.

În temeiul prevederilor art.7, alin (4) din legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, până la data de 30.09.2022 se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris:
-prin poștă, la sediul Primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr.51, Cabinet viceprimar Florin Cocargeanu;
-prin e-mail la adresele : florin.cocargeanu@primaria-constanta.roprimarie@primaria-constanta.ro, patrimoniu@primaria-constanta.ro.

Materialele transmise vor purta mențiunea ”Recomandare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de închiriere a bunurilor imobile aflate în domeniul public al municipiului Constanța și administrarea unităților de învățământ preuniversitar de stat.


181. Anunț pentru recrutarea și selecția membrilor Consiliului de Administrație al Societății TERMOFICARE CONSTANTA SRL (data publicării 09.08.2022)

180. Proiect de hotărâre privind regulamentul de organizare și funcționare a cimitirelor de pe raza municipiului Constanța ( data publicării 20.07.2022 )

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 20.07.2022, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la sectiunea ”De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 31.08.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris: 
- Prin poștă, la sediul Direcției Generală Gestionare Servicii Publice, str. Mihăileanu nr.10 
- Prin email, la adresa E-mail: servicii.publice@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea de pe raza municipiului Constanța.

179. Proiect de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța ( data publicării 30.05.2022 )

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștință publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, proiectul de hotărâre privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia- Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 30.05.2022, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:

- pe site-ul instituției www.primăria-constanța.ro, la secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică";
-  pe pagina de facebook www.facebook.com/PrimariaConstanta

În temeiul prevederilor art.7, alin.(4) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 15.06.2022, se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice. Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris prin poștă, la sediul Direcției Cultură, Educație, Sport, Turism, str. Cuza Vodă nr.27, sau prin email, la adresa de e-mail compartiment.turism@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: "Recomandare la proiectul privind înființarea Asociației Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța".


178. Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr.77/2021 privind aprobarea "Regulamentului privind îmbunătățirea activității de gospodărie, protecția mediului, întreținerea și înfrumusețarea municipiului Constanța" ( data publicării 29.04.2022 )

În conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștință publică proiectul de hotărâre nr. 157/29.03.2022 pentru modificarea și completarea HCL nr. 77/2021 privind aprobarea “Regulamentului privind îmbunătățirea activității de gospodărire, protecția mediului, întreținerea și înfrumusețare a municipiului Constanța”.

Proiectului de hotărâre poate fi consultat:

- Pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro , la secțiunea “Transparență decizională pe Legea 52/2003”, începând cu data de 29.04.2022.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 09.05.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris:

- Prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr.51,
- Prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro și secretar.municipal@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea:

“Recomandare la Proiectul de hotărâre nr. 157/29.03.2022 pentru modificarea și completarea HCL nr. 77/2021 privind aprobarea “Regulamentului privind îmbunătățirea activității de gospodărire, protecția mediului, întreținerea și înfrumusețare a municipiului Constanța”.”



177. Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de manager - persoană fizică, la Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Constanța (data publicării 08.03.2022)

click pentru descărcare documente

176. Proiect de hotărâre pentru modificarea Regulamentului privind asigurarea numărului minim de locuri de parcare pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța (data publicării 15.02.2022)

În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre pentru modificarea Regulamentului privind asigurarea numărului minim de locuri de parcare pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
- pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003", începând cu data de 15.02.2022.

Proiectul de hotărâre se poate obține pe bază de cerere depusă la sediul Primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr. 51.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 25.02.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:
- prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr. 51,
- prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro și urbanism@primaria-constanta.ro

Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488129, persoană de contact: Stamat Cristina.

Materialele transmise vor purta mențiunea: "Recomandare la proiectul pentru modificarea Regulamentului privind asigurarea numărului minim de locuri de parcare pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța."

175. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind Normele pentru lucrările tehnico-edilitare din domeniul public și/sau privat al municipiului Constanța (data publicării 14.02.2022)

În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind Normele pentru lucrările tehnico-edilitare din domeniul public și/sau privat al  municipiului Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat: 
 - pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea "De interes public/Transparență decizională pe Legea 52/2003", începând cu data de 14.02.2022, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 25.02.2022 se pot transmite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris:
- prin poștă, la sediul din Ștefan Mihăileanu nr. 10 – serviciul Management Drumuri și Transport;
- prin email, la adresa drumuri.transport@primaria-constanta.ro.

Informații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon 0241/488169, persoană de contact Cătălin Gârbă.

Materialele transmise vor purta mențiunea: "Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind Normele pentru lucrările tehnico-edilitare din domeniul public și/sau privat al  municipiului Constanța”.


174. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind finanțările nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Constanța  ( data publicării 07.02.2022 )

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștință publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind finanțările nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 07.02.2022, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:

- pe site-ul instituției www.primăria-constanța.ro, la secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică";
- pe pagina de facebook https://ro-ro.facebook.com/PrimariaConstanta

În temeiul prevederilor art.7, alin.(4) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 25.02.2022, se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice. Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris prin poștă, la sediul Direcției Cultură, Educație, Sport, Turism, str. Cuza Vodă nr.27, sau prin email, la adresa de e-mail: evenimente@primaria-constanta.ro.

Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind finanțările nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Constanța.

173. Proiect de hotărâre privind Strategia de sănătate publică a municipiului Constanța 2022-2031 (data publicării 03.02.2022)

În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre privind "Strategia de sănătate publică a municipiului Constanța 2022-2031" .

Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial al instituției la adresa www.primaria-constanta.ro, secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică", începând cu data de 03.02.2022, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 16.03.2022, se pot trimite în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise:
-prin poștă, la sediul D.G.A.S. Constanța din Str. Unirii, nr. 104, sau electronic, la una din următoarele adrese de e-mail: office@dgas-ct.ro sau stefanianicolae@dgas-ct.ro;

Materialele transmise vor purta mențiunea Recomandare la Poiectul de hotărâre privind "Strategia de sănătate publică a municipiului Constanța 2022-2031". 

172. Proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL 193/2015 privind aprobarea Regulamentului serviciului de salubrizare al municipiului Constanța, forma consolidată la data de 31.01.2022 ( data publicării 31.01.2022)

171. Proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2022 (data publicării 12.01.2022)

În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, Primăria Constanța aduce la cunoștința publică "Proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2022". Potrivit prevederilor art. 8 și 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, proiectul bugetului local se publică în presa locală, pe pagina de internet a instituției publice sau se afișează la sediul unității administrativ-teritoriale.

Astfel, proiectul supus dezbaterii publice, poate fi consultat:

Până în data de 27.01.2022 se pot înainta propuneri, sugestii și opinii privitoare la acest material, prin:

  • email pe adresa: dirfin@primaria-constanta.ro
  • poștă pe adresa Primăriei Municipiului Constanța, Bd. Tomis, nr. 51
  • depuse la Centrul de informare pentru cetățeni - Primăria Municipiului Constanța, Bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116C, incinta City Park Mall

Materialele transmise primăriei vor purta mențiunea: "Recomandare privind Proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2022"

Raport BVC
Raport Anexa 3

Anexele Proiectului bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2022: Anexele 1,2,5,6Anexa 3Anexa 4Anexa 7


170. Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 294/2021 privind “Aprobarea regulamentului de acces în Zona Peninsulară a municipiului Constanța" (data publicării 13.12.2021)

În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 294/2021 privind “Aprobarea regulamentului de acces în Zona Peninsulară a municipiului Constanța"

Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial al instituției la adresa www.primaria-constanta.ro, secțiunea "De interes public - Transparență decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică", începând cu data de 13.12.2021, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare.

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 24.12.2021, se pot trimite în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise:
-prin poștă, la sediul din Str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, sau electronic, la una din următoarele adrese de e-mail: servicii.publice@primaria-constanta.ro , permise.acceszp@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea Recomandare la Poiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 294/2021 privind “Aprobarea regulamentului de acces în Zona Peninsulară a municipiului Constanța.



169. Primăria Municipiului Constanța efectuează, în această perioadă, un Sondaj de opinie a publicului în cadrul Studiului privind mobilitatea la nivel urban, periurban și metropolitan. (data publicării 07.12.2021)

În perioada 7 – 21 decembrie 2021, constănțenii sunt invitați să își exprime părerea cu privire la diverse aspecte care vor ajuta la sistematizarea nevoilor și preferințelor privind mobilitatea, cum ar fi:

- Nevoia de navetă / deplasare zilnică
Transportul public din Constanța, zonele pietonale, rețeaua de ciclism
Folosirea mijloacelor alternative de transport (bicicletă, transport în comun, mersul pe jos etc.) și operațiunile urbane necesare îmbunătățirii condițiilor utilizării acestora
Politicile agresive de taxare a parcărilor publice și implementarea zonelor cu trafic calmat, în ariile cu atracție turistică mare

Cetățenii sunt invitați să participe la Sondajul de opinie de mai sus prin completarea chestionarului online disponibil la acest link: https://survey.alchemer.eu/s3/90410721/Studiu-sociologic-privind-mobilitatea-din-Municipiul-Constanta
Chestionarul poate fi completat până la data de 21 decembrie 2021, orele 23:59.
Studiul de mobilitate este parte integrantă a etapei Studii de fundamentare din cadrul elaborării noului Plan Urbanistic General al Municipiului Constanța.
 Vă mulțumim pentru sprijin!


168. Anunț pentru recrutarea și selecția membrilor Consiliului de Administrație al Societății TERMOFICARE CONSTANTA SRL (data publicării 06.12.2021)

167. Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de constituire a dreptului de superficie cu titlu oneros asupra terenurilor incluse în inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al municipiului Constanța (data publicării 26.11.2021) .

Primăria municipiului Constanța aduce la cunostința publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publică proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de constituire a dreptului de superficie cu titlu oneros asupra terenurilor incluse în inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al municipiului Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 26.11.2021, pentru o perioada de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la sectiunea ”De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”.

In temeiul prevederilor art. 7 alin(4) din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publică, până la data de 10.12.2021 inclusiv, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice la Direcția patrimoniu din cadrul Direcției generale urbanism și patrimoniu pe email la adresele patrimoniu@primaria-constanta.ro, contracte@primaria-constanta.ro, precum și prin poștă la sediul Primăriei municipiului Constanța din B-dul Tomis nr. 51.


166. Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2022, formă consolidată la data de 26.11.2021 (data publicării 26.11.2021) .

165. Anunț cu privire la informarea și consultarea publicului privind Actualizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Constanța Etapa Studii de fundamentare. ( data publicării 22.11.2021 )

 

În conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, nr. 2701/30.12.2010, referitor la “informarea și consultarea publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism”, Primăria Municipiului Constanța anunță cetățenii, precum și toți factorii interesați, că în perioada 22 noiembrie – 6 decembrie 2021 pot identifica/sesiza și comunica probleme, nevoi și pot face sugestii privind domeniile relevante pentru dezvoltarea teritorială a Municipiul Constanța, în cadrul procesului de consultare a publicului.

Consultarea publicului în etapa Studii de fundamentare, are ca scop o mai bună înțelegere a priorităților de dezvoltare ale municipiului Constanța, în context metropolitan, vizează 3 categorii de public (Cetățenii, Profesioniștii, Investitorii) și se realizează prin intermediul a 3 chestionare specifice (câte unul pentru fiecare categorie), disponibile online la următoarele link-uri:

1. Chestionar Cetățenii: https://survey.alchemer.eu/s3/90404812/Studiu-sociologic-locuitori-Constanta
2. Chestionar Profesioniștii (specialiști în arhitectură, în urbanism și amenajarea teritoriului, în domeniul protejării monumentelor istorice, în domeniul rețelelor tehnico-edilitare, în domeniul traficului și transporturilor, precum și alți specialiști): https://survey.alchemer.eu/s3/90405223/Studiu-sociologic-profesionisti-Constanta
3. Chestionar Investitorii: https://survey.alchemer.eu/s3/90405149/Studiu-sociologic-investitori-Constanta
Chestionarele rămân active și pot fi completate până la data de 6 decembrie 2021, orele 23:59.


164. Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2022 (data publicării 10.11.2021)

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, referitoare la participarea la procesul de elaborare a actelor normative,

Având în vedere obligația autorităților locale de a indexa impozitele și taxele locale și limitele amenzilor contravenționale în conformitate cu prevederile art. 491 și ale art. 493 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare și dispozițiile art. 489 al aceluiași act normativ,

Primăria Municipiului Constanţa şi Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local aduc la cunoştinţa cetățenilor publicarea în data de 10.11.2021Proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022.

Proiectul poate fi consultat:

- pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa www.primaria-constanta.ro la secțiunea „Transparență decizională” şi la sediul acesteia situat pe Bd. Tomis nr. 51;
- pe site-ul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local www.spit-ct.ro la secțiunea „Transparență decizională” sau la sediile acestuia, situate pe Bd. Tomis nr. 112, str. Sulmona nr. 22, str. Nicolae Grindeanu nr. 66,  str. Badea Cârţan nr. 3 și Bd. Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C.

În temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea nr. 52/2003, până la data de 22.11.2021 inclusiv se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice, la Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa prin următoarele modalități: prin e-mail la adresa sj@spit-ct.ro, prin poştă la adresa din Constanța, Bd. Tomis nr. 112, prin fax la numărul 0241/488559.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0241/488561, persoane de contact Cair Seila şi Stan Roxana - Gabriela.