Primaria Municipiului Constanta
bd. Tomis nr.51, cod 900725
telefon: 0241488100, fax: 0241488195, 0241488101 , email: primarie@primaria-constanta.ro
Acasa Harta orasului Video Constanta Video Mamaia Album foto Persoane de contact
cautare avansata...
 
​In atentia reprezentantilor asociatiilor de proprietari/locatari !

Incepand cu data de 28 Ianuarie 2015 reprezentantii asociatiilor de proprietari  pot ridica borderourile pentru ajutoarele de incalzire aferente lunii ianuarie 2015  de la sediul situat in stada Ecaterina Varga nr.25 -27 intre orele 09.00 - 13.00.
Borderoul poate fi solicitat si pe adresa de e-mail ajutoareincalzire@primaria-constanta.ro

Dupa ridicarea acestora va rugam sa  verificati corectitudinea datelor ( inclusiv nr.persoane, nr.camere) si sa ne sesizati eventualele greseli in termen de maxim 2(doua) zile de la primirea borderoului.
Reclamatiile ulterioare nu vor mai putea fi luate in considerare.

 Atragem atentia tuturor persoanelor carora li s-au modificat veniturile, componenta familei sau bunurile detinute, asupra faptului ca au obligatia in conformitate cu prevederile art.19 alin (1) si (2) din O.U.G. 70/2011 sa completeze un nou formular tip (ca si prima data),  insotit doar de actul doveditor din care sa reiasa modificarea (adica,  cupon pensie luna ianuarie/adeverinta de venit luna ianuarie , etc, dupa caz ) pana pe data de 20 Februarie 2015.

De interes
Anunt RAJA
RAJA intrerupe furnizarea apei astazi 29 ianuarie, in intervalul 12.30 - 14.30, pentru o interventie la caminul de vane situat la intersectia strazilor Salcamilor si Farului.
Anunt RAJA

RAJA anunta astazi 29 ianuarie, avariile şi intervenţiile în domeniul public, in urmatoarele zone:

- str. Pictor Nicolae Grigorescu / str. Ileana Cosinzeaza
- Parc Mare / Fundatura Navodului nr. 6
- B-dul Al. Lapusneanu - Complex Dacia

Anunt RADET
RADET anunta astazi 29.01.2015 interventiile in domeniul public, pentru remedierea avariilor din urmatoarele zone:
- str.Dionisie cel mic, bl. 66
- Str. Pescarilor, bl. MZ5
- Str. Garofitei, bl. L61
Anunt RADET

RADET anunta astazi 29 ianuarie, intrerupere furnizare incalzire, pentru remedierea unor defectiuni in urmatoarele zone:

- PT 105 - sunt afectati consumatorii racordati la coloana str.Crisana, str. I. Andreescu, str. P. Vulcan, str. Sadoveanu si str. Ion Adam (7 imobile)
- PT 175 - sunt afectati consumatorii racordati la coloana blocurilor DR35, DR36-zona Dezrobirii
- PT 186 - sunt afectati consumatorii racordati la coloana blocurilor FC21, FC22, FC23, FC24, FC26, FC27, FC2...9, FD7 sc: A, B, C - zona Poarta 6

Anunt RADET

RADET anunta astazi 29 ianuarie, intreruperea furnizarii apei calde, pentru remedierea unor defectiuni in urmatoarele zone:

- PT 3 - sunt afectati consumatorii racordati la coloana str. Grivitei, str. Ilarie Voronca, str. P. Romulus, George Enescu nr. 13 bis si George Enescu nr. 15
- PT 91 - sunt afectati consumatorii blocului G6-zona Km 4-5
- PT 105 - sunt afectati consumatorii racordati la coloana str.Crisana, str. I. Andreescu, str. P. Vulcan, str. Sadoveanu si str. Ion ...Adam -(7 imobile) - zona Tomis II

Ultimele stiri
9,5 milioane euro au fost alocati pentru restaurarea Cazinoului

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice prin Compania Nationala de Investitii CNI SA a avizat documentatia pentru consolidarea si restaurarea Cazinoului din Constanta.
In perioada urmatoare se vor obtine avizele necesare, va fi elaborat caietul de sarcini si se va organiza licitatia pentru activitatile de proiectare si executie lucrari. Firma contractată va avea la dispoziție 24 de luni pentru reabilitarea Cazinoului.
Consiliul Local Constanta a aprobat in luna decembrie 2014, hotararea privind predarea catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice prin Compania Nationala de Investitii CNI SA a imobilului – teren si a constructiei Cazino Constanta, in vederea consolidarii si restaurarii acestuia.
Cazinoul Constanta este clasificat conform Ordinului nr. 2314/2004 al Ministerului Culturii si Cultelor ca monument istoric iar Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice prin Compania Nationala de Investitii este obligat sa protejeze si sa pastreze regimul de monument istoric.
Consiliul Local Constanta a aprobat asigurarea finantarii lucrarilor de sistematizare pe verticala a amplasamentului, racordurile la utilitati ( energie electrica, apa, canalizare, gaze sau alt tip de combustibil utilizat, etc), intretinerea si exploatarea obiectivului de investitii.
De asemenea, Consiliul Local Constanta se obliga sa asigure, in conditiile legii, suprafetele de teren necesare pentru depozitarea si organizarea santierului. La finalizarea lucrarilor, imobilul – teren si constructia Cazinoului vor fi predate Municipiului Constanta.


Pachete cu alimente pentru persoanele cu venituri mici
In perioada 19 ianuarie - 23 ianuarie, Primaria Constanta distribuie pachete cu alimente persoanelor cu pensii mai mici de 1000 lei, persoanelor cu varsta de peste 60 de ani, care nu realizează venituri, persoanelor cu handicap si persoanelor beneficiare de venit minim garantat.
Un pachet contine: 1 pui, 1 kg zahar, 1 kg faină, 1 litru ulei si 1 kg malai.
Programul de distributie este 08:00 – 14:00, in urmatoarele locatii:
1.Str. Rascoala din 1907 – Piata Unirii; 
2.Str. Eliberarii, nr.8, bl.I - la Clubul Pensionarilor;
3.Str. Cismelei, nr.16 – la Clubul Pensionarilor;
4.Tomis II – B-dul Tomis , nr. 211, bl. TS6B,
5.Piata CET;
6.B-dul 1 Mai Vechi ( Poarta 6 ) - la Clubul Pensionarilor;
7.B-dul Dezrobirii, nr.123, bl. IS – la Clubul Pensionarilor;
8.Soseaua Mangaliei, nr.86 – la Clubul Pensionarilor;
9.Duiliu Zamfirescu, nr. 4 - la Clubul Pensionarilor.
Comunicat Serviciul Public Administrare Crese

Serviciul Public Administrare Crese lucreaza pentru dezvoltarea armonioasa a copiilor din municipiul Constanta

Serviciul Public Administrare Crese se afla in subordinea Consiliului Local Municipal Constanta si este o institutie publica specializata in servicii cu caracter social, medical, educational pentru cresterea, ingrijirea si educarea timpurie a copiilor. Capacitatea maxima a creselor este de 375 de locuri si sunt integrati copii cu varste intre 8 luni si 3 ani.
La inscrierea copiilor in cresa nu se percep taxe de inscriere, parintii avand obligatia sa faca dovada domiciliului pe raza municipiului Constanta si incadrarii in munca.
Cererile pentru inscrierea copiilor in crese se fac la secretariatul institutiei aflat in Aleea Malinului nr.4, Constanta, urmand ca ulterior aprobarii cererii sa se depuna documentele obligatorii pentru intrarea in colectivitate.
Inscrierea copiilor in crese se face in tot timpul anului, in functie de locurile disponibile, rezolvandu-se pana in prezent toate solicitarile parintilor/apartinatorilor legali, cererile in asteptare existand doar pentru cei care nu s-au mai prezentat.
Serviciul Public Administrare Crese este organizat cu program de lucru zilnic, functionand astfel: 0600 – 1800, de luni pana vineri - in crese si 0800 - 1600 de luni pana vineri – administratia.
Activitatile din crese sunt diverse si sunt menite sa permita dezvoltarea armonioasa a copiilor, inclusiv prin cursuri de dans, zilele de nastere ale copiilor sarbatorindu-se intr-un cadru festiv, alaturi de activitati de animatie specifice varstei. Obiectivul principal propus este imbunatatirea continua a activitatii in crese, prin promovarea dezvoltarii si a educatiei timpurii a copiilor anteprescolari.
In cadrul Serviciului Public Administrare Crese Constanta functioneaza si un cabinet psihologic in care se desfasoara programe de evaluare , informare, preventie, interventie, ce vin in sprijinul familiilor si copiilor inscrisi in institutie. Exista incheiat un protocol cu Centrul de inot Ondina pentru dezvoltarea armonioasa a copiilor prin inot. S-a initiat programul Mama si copilul ce consta in lectii de inot si recuperare a copiilor din crese.
Serviciul colaboreaza cu Fundatiile Copilul tau, Si tu - in vederea sprijinirii copiilor si familiilor privind reducerea factorilor de risc, abuz, institutionalizare si abandon. Fundatia Si tu ofera gratuit consultatii si evaluari pentru integrarea copiilor cu dizabilitati si totodata realizarea de programe de recuperare si kinetoterapie.
Prin colaborarea cu Teatrul de Papusi si animatori profesionisti, au loc spectacole bilunare prin care se dezvolta atentia, memoria, imaginatia si comportamentul social al copiilor.
Programul de educatie timpurie este implementat in crese inclusiv prin colaborarea cu personal didactic specializat din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean.
Pentru o mai buna comunicare cu cetatenii municipiului Constanta, Serviciul Administrare Crese isi va lansa in curand pagina de Facebook.

Hotaraste tu! Sondaj de opinie
In anii anteriori, Primaria Constanta a oferit cadouri de Craciun si Pasti tuturor copiilor de gradinita si scoala generala.

Sunteti de acord sa oferim si anul acesta cadouri de Craciun si Pasti tuturor copiilor de gradinita si scoala generala?

Pentru a raspunde va rugam accesati link-ul de mai jos.

Va multumim!
Click aici pentru a raspunde la sondaj
Anunţ important pentru reprezentanţii asociaţiilor de locatari/proprietari

Începând cu data de vineri 09 ianuarie 2015, până marti, 13 ianuarie 2015, reprezentanţii asociaţiilor de locatari/proprietari pot ridica de la punctele termice de unde îşi ridică factura fiscală lunară, procesele verbale de stabilire a consumurilor de energie termica aferente lunii decembrie 2014, dupa următorul program:

• vineri 09 ianuarie 2015 - între orele 14:00 - 16:30
• sâmbătă 10 si duminica 11 ianuarie 2015 - între orele 10:00 - 12:00 şi 16:00 - 18:00
• luni 12 şi marti 13 ianuarie 2015 - între orele 08:00 - 16:30.

Reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari au obligaţia să împartă consumurile de energie termică pentru fiecare beneficiar de ajutor în parte şi să depună borderourile respective la una dintre casieriile RADET Constanta, în intervalul orar 08:00 – 16:30.

Termenul limită pentru depunerea borderourilor cuprinzând consumurile individuale ale beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinţei aferent lunii decembrie 2014, este 14.01.2015 ora 12:00.

Pentru asociatiile care depun borderourile ulterior termenului specificat, facturile fiscale aferente lunii decembrie 2014 nu vor mai fi diminuate cu valoarea ajutoarelor. Acestea vor fi decontate in cursul lunilor urmatoare, dupa depunerea borderourilor!

Rugăm administratorii asociaţiilor de proprietari ca în condiţiile în care au intervenit modificări privind beneficiarii de ajutor de încălzire aferenţi lunii decembrie faţă de luna noiemrbie 2014, să se adreseze Centrului de Informare Cetăţeni al Primăriei Constanţa din str. Ecaterina Varga nr. 25-27, în vederea eliberării unui nou borderou.

Ultimele comunicate de presa
SPIT - Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta va informeaza:

În perioada octombrie-decembrie 2014 au fost efectuate inspecţii fiscale la un număr de 18 operatori economici din Staţiunea Mamaia care aveau depuse cereri pentru reducerea cu 50% a impozitului pe clădiri şi a impozitului pe teren utilizate pentru prestarea de servicii turistice, prevăzută la art. 285 alin. (2) din Codul fiscal.
6 dintre aceşti hotelieri nu au putut beneficia de reducerea cu 50% pentru că nu au prestat servicii turistice mai mult de 6 luni aşa cum prevede modificarea Codului fiscal realizată conform OG nr. 30/31.08.2011. Înainte de această modificare, reducerea se acordă pentru prestarea de servicii turistice mai puţin de 6 luni.
Astfel, în perioada 2009-2011, când au fost efectuate verificări, facilitatea de reducere cu 50% a fost acordată ţinând cont de veniturile (ele fiind dovada prestării serviciului turistic) obţinute din servicii turistice, astfel cum sunt ele definite la punctul 218 al titlului IX din normele de aplicare ale Codului fiscal.
În perioada 2012-2014, din declaraţiile cuprinse în articolul Mediafax, înţelegem că s-ar fi dorit de această dată să nu mai ţinem cont de această abordare legală (menţionată în Cod), ci de o abordare fracţionată (adică să verificăm cheltuielile, nu şi veniturile).
Mai mult decât atât, chiar dacă stau cu uşa deschisă gata să presteze serviciul, atât timp cât nu intră nimeni, înseamnă că serviciul turistic nu este prestat şi ca atare nu pot beneficia de aceleaşi facilităţi fiscale ca ceilalţi operatori economici din staţiune care doresc şi reuşesc să funcţioneze tot timpul anului.
Totodată readucem aminte că potrivit declaraţiilor anterioare ale aceloraşi asociaţii patronale, Staţiunea Mamaia a înregistrat în ultimii 5 ani cel mai mare grad de ocupare dintre staţiunile aflate pe malul Mării Negre.
În ceea ce priveşte afirmaţia că “un hotel cu 150 de camere din Mamaia trebuie să plătească o diferenţă de 40.000 euro”, precizăm că instituţia noastră a finalizat în urmă cu câteva zile un control la un operator economic care a ajuns la un debit de aproximativ 200.000 lei, însă acest lucru nu s-a datorat faptului că acesta nu a beneficiat de prevederile art. 285 alin. (2) din Codul fiscal, ci de neplata unor debite pierdute în instanţă şi neachitate până la data finalizării controlului.
Pentru cei 6 hotelieri care nu au îndeplinit condiţiile de acordare a reducerii, s-au stabilit debite cuprinse între 7.000 lei şi 120.000 lei, achitate până în prezent parţial sau integral.
Înţelegem şi achiesăm la nemulţumirea celor care sunt în această situaţie, dar nu înţelegem atitudinea rău intenţionată privind activitatea de control a instituţiei prin aplicarea în mod corect şi unitar a legislaţiei în vigoare.
Taxă rezervare loc parcare 2015
Persoanele fizice şi persoanele juridice pot continua (reînnoi) rezervarea, la cerere, a locurilor de parcare la domiciliu sau sediu, în parcajele amenajate pe domeniul public, în conformitate cu prevederile din anexa nr. 9 din HCLM 246/18.12.2014 privind taxele şi impozitele locale pentru anul 2015.

Valoarea taxei de continuare (reînnoire) a rezervării locului de parcare este de 500 lei pentru persoane juridice şi 173 lei pentru persoane fizice, sume ce se încasează până la 31.03.2015, data după care se aplică penalităţi pentru întărziere.

În scopul prelungirii autorizaţiilor pentru anul în curs, cetăţenii sunt aşteptaţi la Centrul de Informare Cetaţeni, bd. AL. Lăpuşneanu nr. 116 c, în incinta City Park Mall, et. 2, biroul nr. 1, în zilele de luni între orele 08:30 – 18:30 şi marţi - vineri, între orele 08:30 – 14:30.

Actele necesare pentru reînnoirea autorizaţiei persoane fizice / juridice sunt:
- certificatul de înmatriculare al autoturismului (copie);
- cartea de identitate a solicitantului (C.I. / B.I.) / certificat unic de înregistrare (copie);
- copie contract de leasing (unde este cazul);
- autorizaţia de rezervare din anul 2014, în original.

Totodată în vederea obţinerii unui loc nou actele necesare sunt:
- cerere tip completată şi avizată de asoc. de proprietari;
- plan amplasare parcaj în zonă şi a locului solicitat avizat de asoc. de proprietari;
- contract de leasing (unde este cazul);
- certificatul de înmatriculare al autoturismului (copie);
- cartea de identitate a solicitantului (C.I. / B.I.) (copie);

Persoanele scutite (veteranii de război, persoane cu handicap conf. art. 65 alin. 5 din Legea 448/2006, persoane fizice prevăzute la art. 1 şi 5 din decretul Legii 118/1990) de la plata taxei vor anexa documentele doveditoare.
  • Pentru sesizari telefonice sunati la 0241 550055 sau scrieti pe aceasta adresa de e-mail. Biroul Dispecerat va sta la dispozitie non-stop!
  • Daca ai fotografii ale orasului de alta data, si vrei sa contribui la completarea albumului foto, scrie-ne pe adresa primarie@primaria-constanta.ro
  • Stai conectat cu noi! Intra pe https://www.facebook.com/PrimariaConstanta si afla ultimele informatii sau spune-ti parerea despre problemele orasului!
    
Romana English
  • ​In atentia reprezentantilor asociatiilor de proprietari/locatari !

    ***
  • 9,5 milioane euro au fost alocati pentru restaurarea Cazinoului

    ***
  • Pachete cu alimente pentru persoanele cu venituri mici ***
  • Comunicat Serviciul Public Administrare Crese ***
  • Hotaraste tu! Sondaj de opinie - Click aici pentru a raspunde la sondaj ***
    
Descrierea site-ului Specificatii tehnice Harta site-ului
data ultimei actualizari a paginii curente: 29/01/2015
nr. vizite: 3853881
Copyright © Primaria Municipiului Constanta
vineri, 30 ianuarie 2015