Primaria Municipiului Constanta
bd. Tomis nr.51, cod 900725
telefon: 0241488100, fax: 0241488195, 0241488101 , email: primarie@primaria-constanta.ro
Acasa Harta orasului Video Constanta Video Mamaia Album foto Persoane de contact
cautare avansata...
 
Incepe actiunea de redistribuire a ajutoarelor alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) 2014
Primaria municipiului Constanta incepe luni 2 martie, actiunea de redistribuire a ajutoarelor alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) 2014, către persoanele defavorizate.
Se vor redistribui cate 2 ( două ) cutii/persoană, până la epuizarea stocului, in perioada 2 – 25 martie, intre orele 8.00 – 16.00, dupa cum urmeaza:
- 02 – 04 martie - la punctul de distribuire Club pensionari Ciresica – str. Cismelei, nr. 16, pentru familiile şi persoanele cu venit minim garantat (ajutor social)
- 05 – 07 martie - la punctul de distribuire Club pensionari Ciresica – str. Cismelei, nr. 16, pentru familiile beneficiare de alocatie pentru sustinerea familiei
- 09 – 11 martie - la punctul de distribuire Club pensionari Ciresica – str. Cismelei, nr. 16, pentru şomerii indemnizati si neindemnizati
- 12 – 14 martie - la punctul de distribuire Club pensionari Duiliu Zamfirescu nr. 4, pentru pensionarii sistemului public de pensii ale caror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, se afla sub 400 lei/lună.
- 16 – 18 martie - la punctul de distribuire Club pensionari Duiliu Zamfirescu nr. 4, pentru pensionarii sistemului public de pensii beneficiari de indemnizatia socială pentru pensionari, acordată potrivit OUG nr. 6/2009 privind instituirea pensiei sociale minime garantate, al căror venit se află sub 400 lei/lună.
- 19 – 21 martie - la punctul de distribuire Club pentru persoane cu handicap din Piata Agroalimentară Tomis III, pentru persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, neinstituţionalizate.
- 23 – 25 martie - la punctul de distribuire Club pentru persoane cu handicap din Piata Agroalimentară Tomis III, pentru persoanele beneficiare prevăzute la lit.g ) din art.3 alin.(1) din H.G. nr.799/2014, cu completările ulterioare ( Legea 49/1991, Legea 44/1994, Legea 49/1999, Legea 309/2002, Decretul lege nr.118/1990, O.G. nr.105/1999, Legea recunostintei fată de eroii martiri si luptătorii care au contribuit la victoria Revolutiei române din decembrie 1989, Legea 109/2005, Legea nr.8/2006, Legea 578/2004)
De interes
Anunt RADET
RADET a intrerupt furnizarea de apa calda astazi 27 februarie, pentru remedierea defectiunilor la PT 10.
Sunt afectati consumatorii racordati la coloana strazilor Lahovari nr 20, 21, Bl Siretului 26, Miron Costin 21-23, str. Bratescu nr 25,str. Mihai Viteazul 24, str. Ilarie Voronca nr 10 si zona Centru.
Modificarea numărului de persoane la habitat

Serviciul Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa informează constănţenii că, orice modificare privind numărul de persoane care locuiesc într-un imobil, se efectuează în termen de 30 de zile de la data producerii modificării.
Astfel, se depune la orice agenţie fiscală SPIT „Declaraţia de impunere pentru stabilirea taxei de habitat" completată atât cu numărul de persoane ce locuiesc în imobil cât şi cu datele de identificare ale acestora.
Pentru impunerea unui nou-născut la plata taxei de habitat la declaraţia sus-menţionată se anexează certificatul de naştere şi cartea/buletinul de identitate a proprietarului, copie.
Pentru încetarea de la plata taxei de habitat a unei persoane decedate, la declaraţia sus-menţionată se anexează certificatul de deces şi cartea/buletinul de identitate a proprietarului, copie.
Precizăm că formularul „Declaraţia de impunere pentru stabilirea taxei de habitat" poate fi descărcat şi de pe site-ul instituţiei www.spit-ct.ro, secţiunea "Persoane fizice"-„Documente declarare"-„Taxa de habitat".
Declaraţia de impunere completată şi copiile documentelor justificative, pot fi expediate agenţiilor fiscale prin intermediul oficiilor poştale, sau prin e-mail, la următoarele adrese: ag1@spit-ct.ro, ag2@spit-ct.ro, ag3@spit-ct.ro, ag4@spit-ct.ro, ag5@spit-ct.ro, ag6@spit-ct.ro.
Anunt Politia Locala
In vederea informarii corecte a tuturor cetatenilor beneficiari ai drepturilor stabilite prin Legea 448/2006, punem la dispozitie un extras in baza caruia politistii locali promoveaza, respecta si garanteaza drepturile persoanelor cu handicap, cu privire la spatiile de parcare
click pentru a vizualiza extrasul in baza caruia politistii locali promoveaza, respecta si garanteaza drepturile persoanelor cu handicap, cu privire la spatiile de parcare.
In atentia locuitorilor municipiului Constanta
Primaria municipiului Constanta va aduce la cunostinta ca in data de 02.03.2015 vor incepe actiunile de deratizare, dezinsectie si tratamente fitosanitare pe domeniul public din municipiul Constanta respectiv statiunea Mamaia si se vor desfasura, esalonat, in intregul sezon estival 2015.
Locurile in care se vor amplasa momeli toxice in vederea deratizarii, vor fi marcate si inscriptionate corespunzator. Se interzice ridicarea momelilor de la locurile unde au fost amplasate, pentru preintampinarea eventualelor accidente.
Apicultorii si sericicultorii de pe raza municipiului Constanta precum si circumscriptiile sanitar-veterinare, trebuie sa ia toate masurile de protectie necesare (pentru familiile de albine si viermi de matase) in scopul evitarii contactului cu substantele insecticide distribuite in toate zonele verzi ale domeniului public. Zilele si locatiile unde se vor efectua tratamente avio-chimice vor fi anuntate in timp util, prin mijloacele mass - media locale.
De asemenea, atentionam persoanele juridice si fizice din municipiu ca au obligatia sa efectueze activitatile de dezinsectie si deratizare ale imobilelor, incintelor si gospodariilor pe care le detin, folosind numai substantele aprobate de Ministerul Sanatatii si prestatorii autorizati, concomitent cu actiunile Primariei precum si ori de cate ori este necesar - conform H.C.L.M. Constanta nr. 184/2013 art. 3 - alin. 3, art. 4, art. 5 - alin. 1 şi art. 6.
ANUNT RADET
RADET intrerupe furnizarea de apa calda si incalzire, astazi 26 feruarie, pentru remedierea defectiunilor in urmatoarele zone:
- PT 174 - sunt afectati consumatorii blocurilor DR23, DR24 ( 8N), DR25A, DR25B(4N) - zona Catanga
- PT 59 - sunt afectati consumatorii zona Casa de Cultura
- PT 54 - sunt afectati consumatorii Bl.L6, L7, L8A, L8B, L9A, L9B
Ultimele stiri
Elevii constanteni beneficiaza de abonamente reduse si gratuite la transportul public

R.A.T.C. Constanta a  inceput eliberarea abonamentelor reduse cu 50% si gratuite in baza HCLM nr. 40/13.02.2015, dupa cum urmeaza:

- Elevi - acestia beneficiaza de 50% reducere pentru abonamente o linie (27,5 lei/luna), doua linii (40 lei/luna), toate liniile (55 lei/luna) dupa cum solicita.

Pentru eliberarea abonamentelor, elevii se vor prezenta la unul din chioscurile de abonamente ale R.A.T.C. Constanta cu urmatoarele acte : carnetul de elev vizat l...a zi - in original; cartea de identitate sau certificat de nastere - in original.

La controlul in mijloacele de transport, elevii vor prezenta abonamentul R.A.T.C. Constanta si carnetul de elev vizat la zi, cartea de identitate sau certificatul de nastere.

- Elevi orfani, elevi cu cerinte educationale speciale, elevi pentru care s-a stabilit ca masura de protectie speciala sau elevi aflati sub tutela, beneficiaza de abonamente gratuite pe o linie, doua linii sau toate liniiile dupa cum solicita.

Pentru eliberarea abonamentelor, elevii se vor prezenta la chioscurile R.A.T.C. Constanta de la Gara, peronul liniilor 100, 101 cu urmatoarele acte : carnetul de elev vizat la zi - in original; cartea de identitate sau certificatul de nastere - in original; pentru elevii orfani sau tutela - talonul de pensie sau certificatul de tutela.

La controlul in mijloacele de transport, elevii vor prezenta abonamentul R.A.T.C. Constanta si carnetul de elev vizat la zi, cartea de identitate sau certificatul de nastere.

- Persoanele cu handicap mediu sau usor, beneficiaza de abonamente gratuite pe perioada de valabilitate a certificatelor de incadrare in gradul de handicap.

Abonamentele se elibereaza din urmatoarele puncte :
- Gara - pe peronul liniilor 100, 101
- Tomis 3 (vama) statia 42, 43, 43C, 43M sens catre centru.
Persoana beneficiara se va prezenta la unul din cele 2 chioscuri de abonamente cu certificat de incadrare in grad de handicap si cartea de identitate/ buletinul de identitate.
La controlul in mijlocul de transport persoana cu handicap mediu si usor va prezenta Legitimatia speciala R.A.T.C. si C.I. sau B.I.

Vizita  oficiala la Primaria Constanta
Viceprimarul municipiului Constanta Decebal Fagadau si Prefectul Judetului Constanta Ion Constantin s-au intalnit  cu Excelenta Sa doamna Thenjiwe Ethel Mtintso Ambasador a Republicii Africa de Sud la Bucuresti si doamna Venita Smit, secretar politic. Intalnirea a avut loc la Primaria si Prefectura Constanta.
Anunt Primaria Constanta
Interventiile in domeniul public - 19.02.2015
click pentru a vizualiza lista interventiilor in domeniul public
Subvenție de 50% la transportul public, pentru TOȚI ELEVII! Decizia, luată în ședința Consiliului Local
Toţi elevii constănţeni vor beneficia de subvenţia de 50 la sută la transportul public. Decizia a fost luată în prima şedinţă a Consiliului Local din acest an şi vine la propunerea elevilor. Totodată, Radu Mazăre a anunţat că municipalitatea va acorda gratuitate pe transportul public pentru elevii orfani.

Sursa REPORTER Neptun TV

http://www.reporterntv.ro/stire/toti-elevii-constanteni-vor-beneficia-de-subventia-de-50-la-suta-la-transportul-public-decizia-a-fost-luata-in-sedinta-consiliului-local
O noua sedinta a Consiliului Local
In conformitate cu prevederile art. 39 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publica locala, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare, se convoaca Consiliul local al municipiului Constanta in sedinta ordinara,vineri, 13 februarie 2015, ora 12:00, in sala "Remus Opreanu" a Consiliului Judetean Constanta.
click pentru a descarca convocatorul
Ultimele comunicate de presa
SPIT - Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta va informeaza:

În perioada octombrie-decembrie 2014 au fost efectuate inspecţii fiscale la un număr de 18 operatori economici din Staţiunea Mamaia care aveau depuse cereri pentru reducerea cu 50% a impozitului pe clădiri şi a impozitului pe teren utilizate pentru prestarea de servicii turistice, prevăzută la art. 285 alin. (2) din Codul fiscal.
6 dintre aceşti hotelieri nu au putut beneficia de reducerea cu 50% pentru că nu au prestat servicii turistice mai mult de 6 luni aşa cum prevede modificarea Codului fiscal realizată conform OG nr. 30/31.08.2011. Înainte de această modificare, reducerea se acordă pentru prestarea de servicii turistice mai puţin de 6 luni.
Astfel, în perioada 2009-2011, când au fost efectuate verificări, facilitatea de reducere cu 50% a fost acordată ţinând cont de veniturile (ele fiind dovada prestării serviciului turistic) obţinute din servicii turistice, astfel cum sunt ele definite la punctul 218 al titlului IX din normele de aplicare ale Codului fiscal.
În perioada 2012-2014, din declaraţiile cuprinse în articolul Mediafax, înţelegem că s-ar fi dorit de această dată să nu mai ţinem cont de această abordare legală (menţionată în Cod), ci de o abordare fracţionată (adică să verificăm cheltuielile, nu şi veniturile).
Mai mult decât atât, chiar dacă stau cu uşa deschisă gata să presteze serviciul, atât timp cât nu intră nimeni, înseamnă că serviciul turistic nu este prestat şi ca atare nu pot beneficia de aceleaşi facilităţi fiscale ca ceilalţi operatori economici din staţiune care doresc şi reuşesc să funcţioneze tot timpul anului.
Totodată readucem aminte că potrivit declaraţiilor anterioare ale aceloraşi asociaţii patronale, Staţiunea Mamaia a înregistrat în ultimii 5 ani cel mai mare grad de ocupare dintre staţiunile aflate pe malul Mării Negre.
În ceea ce priveşte afirmaţia că “un hotel cu 150 de camere din Mamaia trebuie să plătească o diferenţă de 40.000 euro”, precizăm că instituţia noastră a finalizat în urmă cu câteva zile un control la un operator economic care a ajuns la un debit de aproximativ 200.000 lei, însă acest lucru nu s-a datorat faptului că acesta nu a beneficiat de prevederile art. 285 alin. (2) din Codul fiscal, ci de neplata unor debite pierdute în instanţă şi neachitate până la data finalizării controlului.
Pentru cei 6 hotelieri care nu au îndeplinit condiţiile de acordare a reducerii, s-au stabilit debite cuprinse între 7.000 lei şi 120.000 lei, achitate până în prezent parţial sau integral.
Înţelegem şi achiesăm la nemulţumirea celor care sunt în această situaţie, dar nu înţelegem atitudinea rău intenţionată privind activitatea de control a instituţiei prin aplicarea în mod corect şi unitar a legislaţiei în vigoare.
Taxă rezervare loc parcare 2015
Persoanele fizice şi persoanele juridice pot continua (reînnoi) rezervarea, la cerere, a locurilor de parcare la domiciliu sau sediu, în parcajele amenajate pe domeniul public, în conformitate cu prevederile din anexa nr. 9 din HCLM 246/18.12.2014 privind taxele şi impozitele locale pentru anul 2015.

Valoarea taxei de continuare (reînnoire) a rezervării locului de parcare este de 500 lei pentru persoane juridice şi 173 lei pentru persoane fizice, sume ce se încasează până la 31.03.2015, data după care se aplică penalităţi pentru întărziere.

În scopul prelungirii autorizaţiilor pentru anul în curs, cetăţenii sunt aşteptaţi la Centrul de Informare Cetaţeni, bd. AL. Lăpuşneanu nr. 116 c, în incinta City Park Mall, et. 2, biroul nr. 1, în zilele de luni între orele 08:30 – 18:30 şi marţi - vineri, între orele 08:30 – 14:30.

Actele necesare pentru reînnoirea autorizaţiei persoane fizice / juridice sunt:
- certificatul de înmatriculare al autoturismului (copie);
- cartea de identitate a solicitantului (C.I. / B.I.) / certificat unic de înregistrare (copie);
- copie contract de leasing (unde este cazul);
- autorizaţia de rezervare din anul 2014, în original.

Totodată în vederea obţinerii unui loc nou actele necesare sunt:
- cerere tip completată şi avizată de asoc. de proprietari;
- plan amplasare parcaj în zonă şi a locului solicitat avizat de asoc. de proprietari;
- contract de leasing (unde este cazul);
- certificatul de înmatriculare al autoturismului (copie);
- cartea de identitate a solicitantului (C.I. / B.I.) (copie);

Persoanele scutite (veteranii de război, persoane cu handicap conf. art. 65 alin. 5 din Legea 448/2006, persoane fizice prevăzute la art. 1 şi 5 din decretul Legii 118/1990) de la plata taxei vor anexa documentele doveditoare.
  • Pentru sesizari telefonice sunati la 0241 550055 sau scrieti pe aceasta adresa de e-mail. Biroul Dispecerat va sta la dispozitie non-stop!
  • Daca ai fotografii ale orasului de alta data, si vrei sa contribui la completarea albumului foto, scrie-ne pe adresa primarie@primaria-constanta.ro
  • Stai conectat cu noi! Intra pe https://www.facebook.com/PrimariaConstanta si afla ultimele informatii sau spune-ti parerea despre problemele orasului!
    
Romana English
  • Incepe actiunea de redistribuire a ajutoarelor alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) 2014 ***
  • Elevii constanteni beneficiaza de abonamente reduse si gratuite la transportul public ***
  • Vizita  oficiala la Primaria Constanta ***
  • Subvenție de 50% la transportul public, pentru TOȚI ELEVII! Decizia, luată în ședința Consiliului Local ***
    
Descrierea site-ului Specificatii tehnice Harta site-ului
data ultimei actualizari a paginii curente: 27/02/2015
nr. vizite: 3916353
Copyright © Primaria Municipiului Constanta
luni, 02 martie 2015