Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1411864 - Furnizare de rechizite și articole de papetărie

luni, 11 martie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de rechizite și articole de papetărie

CPV și denumire: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de rechizite și articole de papetărie necesare pentru directiile/serviciile din cadrul DGAS, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea maximă estimată pentru furnizare este de 81.150,51 lei fără TVA până la 31.12.2024, valoare în funcție de care se vor elebora și evalua ofertele. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioadă de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2025), în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare necesare, valoarea estimată totală a eventualei prelungiri fiind de 32.897,81 lei fără TVA. Propunerea financiară pentru unitățile din subordinea DGAS nu poate depăși valoarea estimată aferentă fiecăreia în parte. Propunerea tehnica va fi intocmita conform Anexei nr.1, oferta financiara va fi intocmita conform Anexei nr.2

Valoare estimata: 81.150,51  - 114.048,32  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia după data atribuirii și va fi valabil până la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA (format cu două zecimale) , sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Pretul ofertat in necesarul pe primele 4 luni din anul 2025 nu trebuie sa fie diferit fata de pretul din necesarul pana la 31.12.2024. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de către Autoritatea Contractanta către ofertantul clasat pe primul loc (in cazul in care operatorul economic deține cont SEAP) în urma aplicarii criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Oferta, va fi însoțită de PROPUNEREA TEHNICĂ, ce va cuprinde cantitățile și cerințele speciaficate în caietul de sarcini. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor intra în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului; produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ și cantitativ cu cerințele autorității contractante.

Conditii de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 (în acest sens se atasează modele de formulare, în link-urile descrise mai jos). Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2024 și pentru posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor bugetare disponibile. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS în parte, transmise si primite in sistemul national privind factura electronica RO e-factura.

Criterii de atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Caietul de sarcini, anexele, respectiv declarațiile pot fi vizualizate copiind link-urile: 

Formular oferta financiara ( formular ofertă financiara si Anexa2), 

Anexa 1  ( Anexa 1- propunere tehnica), 

Declaratii ( declarații),

Caiet de sarcini 

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail: achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS Constanța din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Registratura și Relații cu publicul si Evaluare Inițială, în plic închis până la data de 14.03.2024, orele: 15.00.