Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Activitatea ghișeului de eliberare a cărților de identitate pentru persoanele care nu îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 12 alin. (4) din H.G. 1130/2021 a fost, momentan, suspendată

joi, 2 decembrie 2021

Inapoi
carti identitate

Primăria Municipiului Constanța anunță că, din motive independente de voința noastră, activitatea ghișeului de eliberare a cărților de identitate pentru persoanele care nu îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 12 alin. (4) din H.G. 1130/2021 a fost, momentan, suspendată.

Vă cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că, în cel mai scurt timp posibil (la finalizarea lucrărilor de reabilitare a parcării supraterane a City Park Mall) ghișeul își va relua activitatea. Vom anunța în timp util acest lucru.

Reamintim că, potrivit Legii 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5), documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.