Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
- la sediul primăriei municipiului Constanța din strada Ștefan Mihăileanu nr. 10 – Serviciul Management Drumuri și Transport Public
- pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea "De interes public / Transparență decizională pe Legea 52/2003", începând cu data de 10.03.2021, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare.
Așteptăm propunerile, sugestiile sau opiniile dvs. privind acest proiect până pe data de 20.03.2021.
Propunerile pot fi trimise în scris:
- prin poștă, la sediul din strada Ștefan Mihăileanu nr. 10 – serviciul Management Drumuri și Transport Public
- prin email, la adresa drumuri.transport@primaria-constanta.ro
Informații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon 0241/485890, 0241/488169.
Materialele transmise trebuie să poarte mențiunea: "Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța”.