În contextul pandemic actual, Primăria Municipiului Constanța, prin Direcția Locală de Evidență Persoane, recomandă ca pentru obținerea actelor de stare civilă, solicitantul să depună o cerere personal sau prin împuternicit cu procură specială sau împuternicire avocațială la primăria locului de domiciliu pentru evitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. În cazul în care domiciliul este în municipiul Constanța este necesară programare telefonică astfel încât să evităm aglomerarea.
• Birou arhivă (obținere certificate de naștere, căsătorie, recunoașterea paternității, înscriere mențiune privind stabilirea numelui de familie al copilului) – 0241.485157;
• Birou nașteri (înregistrare tardivă a nașterii) – 0241.485155;
• Birou căsătorii (depunere dosare în vederea încheierii căsătoriei) – 0241.485154;
• Birou șef serviciu (solicitări certificate de stare civilă din alte localități, anexa 9/certificat de stare civilă) – 0241485004;
• Birou decese (obținere certificate de deces) – 0241.485156 sau 0732013370;
• Birou rectificări/schimbări de nume pe cale administrativă – 0241.485158;
• Birou transcrieri (depunere dosare în vederea transcrierii certificatelor întocmite de cetățenii români în străinătate, schimbări de nume din străinătate) – 0722326748.
Menționăm că pe fondul numărului mare de solicitări venite din partea constănțenilor este posibil ca liniile telefonice să fie ocazional ocupate.
Vă mulțumim pentru înțelegere!