Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale, în consultare publică

vineri, 26 martie 2021

Inapoi
Constanta

Primăria Municipiului Constanța aduce la cunoștința publică, în conformitate cu prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 26.03.2021, pentru o perioadă de 30 de zile lucrătoare:

- pe site-ul instituției www.primaria-constanța.ro, la secțiunea “De interes public – Transparență Decizională pe Legea 52/2003 – informare și consultare publică”;

- pe pagina de facebook www.facebook.com/Primăria Constanța.

Până la data de 09.04.2021 se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus transparenței decizionale. Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris prin poștă la sediul Primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis, nr. 51, cam. 129, sau prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.

Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488136, sau 0241/488192, persoane de contact, inspectori Elena Bolca sau Alina Chiripuci.

Materialele transmise vor purta mențiunea „Recomandare la Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța“.