Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

În perioada 03.06.2021- 04.06.2021, se depun documentațiile pentru atribuirea de amplasamente din Stațiunea Mamaia

vineri, 28 mai 2021

Inapoi
licitatii amplasamente

Serviciul Autorizare Operatori Economici din cadrul Primăriei municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, în perioada 03.06.2021 – 04.06.2021, între orele 08:30 – 16:30 la Centrul de Informare pentru Cetățeni, situat în Bd. Al. Lăpușneanu nr.116C (incintă City Park Mall - etaj I, aripa nouă), se depun documentații în vederea atribuirii de amplasamente pentru desfăşurarea de activităţi sezoniere cu caracter temporar pe domeniu public, în  sezonul  estival 2021.

Pentru Stațiunea Mamaia:

- comercializare baloane (Zona Cleopatra – Azur, Hotel Victoria – Melody, Complex Castel – Hotel Iaky, Hotel Modern – Hotel Golden Tulip, Sat Vacanță);

- activități fotografice (Zona Vila Cosena, Hotel Mercur, Hotel Aurora, Hotel Victoria,  Hotel Histria, pasarelă pietonală Perla);

- realizare și comercializare tablouri și caricaturi (Zona Hotel Flora, Melody, Bar Orient, Hotel Pelican, Hotel Victoria, Butoaie);

- observații astronomice (Zona Hotel Iaky, Hotel Victoria, restaurant Promenada);

- comercializare carte (Zona Hotel Iaki, Hotel Victoria, Hotel Modern);

- comercializare obiecte de artizanat, sculptură, pictură sau alte obiecte de artă populară (Zona Bazar Orient – 26 tonete, Bazar Siret- 17 tonete).

Dosarele vor conține următoarele acte:

-cerere tip;

-certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;

-actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN în funcție de obiectul de activitate;

-pentru desfășurarea de activități fotografice se depun fotografii cu panoul utilizat la realizarea fotografiilor;

-pentru desfășurarea activităților de comercializare obiecte de artizanat, sculptură, pictură sau alte obiecte de artă populară, depun și dovada calificării deținută de persoana fizică autorizată, de unul dintre membrii întreprinderii individuale, întreprinderii familiale, unul dintre membri asociați sau angajați ai societății comerciale în meseria de artizan, pictor, sculptor, sticlar sau alte meserii tradiționale artizanale (diplomă, certificat de calificare, carnete eliberate de Asociția Meșterilor Populari, autorizații eliberate în baza Decretului Lege nr.54/1990, Legea nr.507/2002, Legea nr.300/2004 sau declarație de notorietate emise de primării), precum și fotografii cu obiectele de artizanat sculptură, pictură sau alte obiecte de artă populară (creație proprie).

Activitatea de comercializare carte se va putea desfășura numai în tonete – modul tip, conform pozei atașate la prezentul anunț.

Atribuirea amplasamentelor se va face pe obiect de activitate și zonă.

Operatorii economicii pot depune cereri pentru mai multe ampalsamente, dar va fi aprobat un singur amplasament.

Perioada de funcționare va fi de minim 60 zile lucrătoare.

În functie de cererea operatorului economic, atribuirea se va face pe obiect de activitate si zonă, în funcție de ordinea cronologică a depunerii cererii, cu condiția îndeplinirii condițiilor și cerințelor din anunț.

În cazul în care primul operatorul economic atribuit în ordinea cronologica a depunerii cererii pentru un obiect de activitate si zonă nu îndeplinește condițiile din anunț atunci prin alunecare va fi atribuit amplasamentul următorului operator economic care a depus cererea și tot așa până la ultima cerere.

Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr.433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2021 – Anexa nr.9.