Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1042618 - Furnizare de instrumentar stomatologic

joi, 18 octombrie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de instrumentar stomatologic;

CPV și denumire: 33131100-8 - Instrumente de chirurgie dentară (Rev.2)

Descriere contract: Furnizare de instrumentar stomatologic pentru dotarea cabinetelor stomatologice școlare, conform necesarului anexat. Valoarea estimată maximă este de 46.661,55 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA:  46.661,55 RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractantă, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în 3 zile de la primirea comenzii. Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul să fie intact, sigilat, curat și sa dețină certificat de calitate, conformitate, garanție corespunzătoare.

Condiții de participare:  Ofertanții vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, precum și a experientei similare în valoare de minim 46.661,55 lei fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare după caz. Pentru produsele ofertate se va face dovada provenienței și se vor livra însoțite de certificate de calitate și garanție. Ofertanții vor prezenta certificatele constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al agentului economic corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA, și va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, menționate în anexa 1 a prezentului anunț. Oferta se va prezenta la valoarea totală, conform formularului de ofertă și sub forma centralizatorului de prețuri. Valabilitatea ofertei : 60 zile. Oferta include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Nu se acceptă oferte parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire îl reprezintă "cel mai mic preț" pentru ofertele corespunzătoare necesității și cerințelor autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  25.10.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratură, în plic închis până la data de 25.10.2018, orele 16:00. Eventuale informații suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată anterior.


Anexa 1

Formulare ofertă și centralizator

Declarații

Erată

Atribuit SC NASTIMED SERV SRL- valoare de 32.338,67 lei fără TVA