Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1217407 - Achiziția serviciilor de securitate și sănătate în muncă

luni, 31 mai 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Achiziția serviciilor de securitate și sănătate în muncă

CPV și denumire: 71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciilor de securitate si sanatate in munca (S.S.M.) pana la 31.12.2021, conform precizarilor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea maxima estimata pana la 31.12.2021 este de 11.662 lei fara TVA, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, din care : pentru Directia administrare crese valoarea maxima estimata este de 826 lei fara TVA; pentru Caminul pentru persoane varstnice valoarea maxima estimata este de 672 lei fara TVA; pentru Cantina de ajutor social Constanta valoarea maxima estimata este de 70 lei fara TVA; pentru D.G.A.S valoarea maxima estimata este de 1.379 lei fara TVA; pentru Serviciul medicina scolara si Serviciul asistenta medicala comunitara valoarea maxima estimata este de 1.015 lei fara TVA; pentru Asistenti personali valoarea maxima estimata este de 7.700 lei fara TVA. Contractul poate fi prelungit pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita fondurilor bugetare disponibile, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 6.664 lei fara TVA, din care : pentru Directia administrare crese valoarea maxima estimata este de 472 lei fara TVA; pentru Caminul pentru persoane varstnice valoarea maxima estimata este de 384 lei fara TVA; pentru Cantina de ajutor social Constanta valoarea maxima estimata este de 40 lei fara TVA; pentru DGAS valoarea maxima estimata este de 788 lei fara TVA; pentru Serviciul medicina scolara si Serviciul asistenta medicala comunitara valoarea maxima estimata este de 580 lei fara TVA; pentru Asistenti personali valoarea maxima estimata este de 4.400 lei fara TVA. Propunerea financiara pentru unitatile din subordinea DGAS nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia in parte.
.
Valoarea estimată fără TVA: 11.662,00  - 18.326,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2021, existand posibilitatea prelungirii pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare. Oferta financiara in functie de care se vor evalua propunerile va fi cea intocmita pentru necesarul pana la 31.12.2021; oferta se va prezenta in preturi unitare fara TVA; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si se va intocmi dupa modelul centralizatoarelor atasate. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare: Ofertele se vor evalua in functie de valoarea ofertata pentru necesarul pana la 31.12.2021 (valoarea propunerii financiare va fi cea calculata pentru necesarul pana la 31.12.2021). Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada experientei similare (de minim 11.662,00 lei fara TVA) prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens: contracte, documente constatatoare, procese verbale, etc; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 04.06.2021 12:00

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 04.06.2021, orele 12:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro (unde pot fi solicitate si eventuale clarificari necesare) sau in plic inchis la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.

Modele declarații

Formular ofertă și centralizator