Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1042843 - Furnizare de materiale necesare pentru efectuarea reviziei generale la sistemul solar aferent instalației de producere apă caldă menajeră la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța

joi, 18 octombrie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de materiale necesare pentru efectuarea reviziei generale la sistemul solar aferent instalației de producere apă caldă menajeră la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța;

CPV și denumire: 09332000-5 - Instalație solară (Rev.2)

Descriere contract: Furnizare de materiale necesare pentru efectuarea reviziei generale la sistemul solar aferent instalației de producere apă caldă menajeră la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța, conform Anexei 1 (Lista cu cantități de materiale) și caietului de sarcini atașate prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA:  9.312,00 RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după atribuire și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat, cu respectarea cerințelor din lista cu cantități de materiale și caietul de sarcini atașate prezentului anunț. Valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor și manipularea acestora intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în altă locație de pe raza municipiului Constanța, conform comenzii emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de maxim 48 ore de la comunicarea comenzii.

Condiții de participare:  Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  23.10.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură, în plic închis, până la data de 23.10.2018, orele 16:00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini și listă de materiale

Formular ofertă și centralizator

Declarații