Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1032116 - Serviciul de supraveghere lucrări pentru lucrări de reparații hidroizolație acoperiș și lucrări de reparații la tâmplăria PVC la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța

vineri, 31 august 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de supraveghere lucrări pentru lucrări de reparații hidroizolație acoperiș și lucrări de reparații la tâmplăria PVC la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța;

CPV și denumire: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)

Descriere contract: Serviciul de supraveghere lucrări pentru lucrări de reparații hidroizolație acoperiș și lucrări de reparații la tâmplăria PVC la Căminul pentru persoane vârstnice Constanța, conform cerințelor și specificațiilor din caietul de sarcini atașat prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 3.000,00  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare, va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Va fi prezentată o ofertă tehnică conform caietului de sarcini. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Durata serviciului de asistența va fi de la semnarea contractului până la semnarea procesului verbal de recepție finală a lucrărilor de execuție cuprinzând și disponibilitatea în perioada de garanție a lucrărilor pentru participarea la remedierea defectelor apărute.

Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experientei similare de minim 3.000 lei fără TVA, prin prezentarea de contracte, la nivelul minim de un contract, maxim trei, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate din caietul de sarcini, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate din caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte:  10.09.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 10.09.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita, până în data de 07.09.2018, orele: 12.00 la adresa de email menționata mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167

Atribuit SC DIGITAL TEHNO PLUS SRL - valoare de 3.000 lei fără TVA