Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1154026 - Furnizare de tipizate

luni, 22 iunie 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de tipizate

CPV și denumire:  22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de tipizate, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini. Valoarea estimata totala pentru necesarul pana la 31.12.2020 este de 21.280,28 lei fara TVA, defalcat pe subunitati din cadrul DGAS astfel: DGAS 9.631,01 lei fara TVA, Serv. medicina scolara 7.785,15 lei fara TVA, Cantina Constanta 337 lei fara TVA, Cantina Palazu 171 lei fara TVA, Directia administrare crese 2.974,02 lei fara TVA, Camin 382,10 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2021), in functie de disponibilitatea fondurilor bugetare necesare, valoarea estimata totala a eventualei prelungiri fiind de 1.782,78 lei fara TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 21.280,28  - 23.063,06  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa atribuire. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cantitatile si cerintele specificate din caietul de sarcini. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale); valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Valoarea ofertata pentru necesarul fiecarei subunitati nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata aferenta fiecareia. Valabilitatea ofertei este de 60 de zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Se vor emite facturi pentru fiecare subunitate din cadrul DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire a contractului il reprezinta "pretul cel mai scazut", pentru ofertele conforme specificatiilor si necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 25.06.2020 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa, pana in data de 25.06.2020, ora 16.00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini și modele documente necesare
 
Clarificare

Cerere-declarație program RESPECT

Rezultat atribuire:

SC IMPRIMERIA CANTEMIR SRL - 13.925,32 LEI FARA TVA