Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1144764 - Achiziție de ustensile de bucătărie

miercuri, 6 mai 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Achiziție de ustensile de bucătărie

CPV și denumire:  39221100-8 - Ustensile de bucatarie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de ustensile de bucatarie, conform specificatiilor privind produsele si cantitatile necesare din caietului de sarcini ce se ataseaza prezentului anunt. Valoarea estimata a achizitiei este de 19.454,56 lei fara TVA, din care: Camin persoane varstnice 7.209,78 lei fara TVA, Cantinele de ajutor social Constanta si Palazu Mare 1.746,65 lei fara TVA, Directia administrare crese 10.498,13 lei fara TVA. Valoarea ofertei pentru fiecare unitate aflata in subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia.

Valoarea estimată fără TVA: 19.454,56  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Oferta va fi prezentata in preturi unitare lei fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea produselor, respectiv a cantitatilor din caietul de sarcini; valoarea totala va fi exprimata in lei cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor si manipularea acestora cad in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte. Se va constitui garantie de buna de executie de 5% din valoarea contractului.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertele prezentate trebuie sa se incadreze in valorile maxime estimate pentru urmatoarele subunitati: Camin persoane varstnice 7.209,78 lei fara TVA, Cantinele de ajutor social Constanta si Palazu Mare 1.746,65 lei fara TVA, Directia administrare crese 10.498,13 lei fara TVA.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 11.05.2020 16:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 11.05.2020, ora 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular ofertă

Centralizator

Modele declarații

Caiet sarcini

Rezultat atribuire:

SC BILANCIA EXIM SRL - 19.086,56 LEI FARA TVA