Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1016045 - Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat

joi, 7 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat

CPV și denumire: 50800000-3 - Diverse servicii de întreținere și de reparare (Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Valoarea estimată pentru Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat este de 11.160 lei fără TVA .Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea totală maximă estimată a contractului este de 11.160 lei fără TVA din care: pentru SPAS Constanța valoarea maximă estimată este de 4.080 lei fără TVA, pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 1.200 lei fără TVA, iar pentru Serviciul administrare creșe valoarea maximă estimată este de 5.880 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 11.160,00  RON 

Condiții referitoare la contract:  Serviciile se vor presta după data atribuirii în SEAP. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform caietului de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Termen de garanție: minim 6 luni.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat, conform caietului de sarcini. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să respecte cerințele minim solicitate din caietul de sarcini. Ofertantul va suporta toate cheltuielile legate de deplasarea personalului de specialitate al acestuia la locațiile menționate în caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  13.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 13.06.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formular ofertă - 59-60-164-167

Formulare