Anunturi - Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

30 iunie 2022, un nou termen pentru anularea accesoriilor

joi, 24 februarie 2022

Inapoi

Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța aduce la cunoștința persoanelor fizice și juridice care au obligații de plată la bugetul local, restante la data de 31 martie 2020,  faptul că termenul până la care pot beneficia de anularea accesoriilor (majorărilor de întârziere) aferente obligațiilor fiscale principale restante s-a prelungit până la data de 30 iunie 2022, inclusiv, conform HCL 9/31.01.2022 pentru modificarea HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilități fiscale și a Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii.

Astfel, pentru a beneficia de facilități, contribuabilii trebuie să îndeplinească cumulativ, următoarele condiții:

-  să achite toate obligațiile bugetare principale restante la 31 martie 2020, inclusiv, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor;
-  să achite toate obligațiile bugetare principale și accesorii cu termene de plată cuprinse între data de 1 aprilie 2020 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv;
-  să depună o cerere de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute mai sus, până la data de de 30 iunie 2022, inclusiv.

Pentru a beneficia de anularea obligațiilor bugetare accesorii, debitorii pot depune o notificare cu privire la intenția lor și pot achita sumele restante inclusiv eșalonat, până cel târziu la data de 30 iunie 2022. Cererile și notificările pot fi depuse la ghișeele SPIT, trimise prin e-mail sau prin poștă la următoarele agenții fiscale:

· Agenția fiscală nr. 1, Centrul Comercial TOM, stand B6b, ag1@spit-ct.ro;
· Agenția fiscală nr. 2, Str. Nicolae Grindeanu nr. 66, ag2@spit-ct.ro;
· Agenția fiscală nr. 3, Str. Ștefan cel Mare nr. 36-40 (Centru Comercial Tomis   Mall), ag3@spit-ct.ro;
· Agenția fiscală nr. 4, Str. Soveja nr. 104, bloc nr. 44, parter, e-mail: ag4@spit-ct.ro;
· Agenția fiscală nr. 5, Bd. Alexandru Lăpușneanu nr. 116C (City Park Mall), ag5@spit-ct.ro;
· Agenția fiscală nr. 6, Bd. Tomis nr. 112, e-mail: ag6@spit-ct.ro.

Pe această cale, instituția reamintește faptul că accesul în sediile SPIT este permis, în conformitate cu normele legale în vigoare, doar persoanelor care:

- prezintă dovada de vaccinare împotriva virusului SARS-Cov-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR negativ pentru infecția cu virusul SARS-Cov-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-Cov-2 nu mai vechi de 48 de ore;
- se află între sfârșitul perioadei de izolare și până la a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-Cov-2.