Anunturi - Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Anunt dezbatere publica

marți, 13 decembrie 2022

Inapoi

Primăria municipiului Constanţa organizează dezbaterea publică pe tema Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în municipiul Constanţa, aprobat prin H.C.L. nr.427/2017, cu modificările şi completările ulterioare şi invită operatorii economici interesaţi, asociaţiile şi organizaţiile patronale, ONG-urile sau orice entităţi interesate în data de 19.12.2022, ora 09:30, sala Remus Opreanu, bd. Tomis nr. 51”.

Accesul în sală se va face în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail:agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 16.12.2022, ora 14:00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizaţi dacă intenţionaţi să luaţi cuvântul la dezbaterea publică, conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată.