Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1210251 - Servicii de intretinere, reparatii si revizii generale pentru ascensoare pe anul 2021

luni, 26 aprilie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si revizii generale pentru ascensoare pe anul 2021

CPV și denumire: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de intretinere, reparatii si revizii generale pentru cele doua ascensoare din dotarea Caminului pentru personae varstnice : un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maxima 800 kg, trei statii si un ascensor persoane cu sarcina maxima 320 kg, trei statii. Valoarea totala estimata in perioada 01.05.2021 – 31.12.2021 pentru intretinere si reparatii ascensoare persoane este de 3600 lei fara TVA pana la sfarsitul anului 2021, cu posibilitatea prelungirii pe 4 luni ( 01.01.2022-30.04.2022 ), avand valoarea estimata de 4500 lei fara TVA, in limita fondurilor bugetare existente.

Valoarea estimată fără TVA: 3.600,00  - 8.100,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii in SEAP si va fi valabil pana la data de 31.12.2021 , cu posibilitatea prelu ngirii cu inca 4 luni in limita fondurilor disponibile. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante

Termen limită primire oferte: 29.04.2021 12:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 26.05.2020 ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.

Declarații

Formular și centralizator de prețuri

Rezultat atribuire:

BBD LIFT - 3.500 LEI