Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1229546 - Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea și alte băuturi calde) în pavilioanele de vara pentru pensionari

marți, 27 iulie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea și alte băuturi calde) în pavilioanele de vara pentru pensionari

CPV și denumire:  51542200-5 - Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (Rev.2)

Descriere contract: Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (cafea si alte bauturi calde) in pavilioanele de vara pentru pensionari, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat.

Valoare estimata: 62.913,02  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil de la 01.08.2021 pana la 31.10.2021, va produce efectele pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate prin contract. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii (autorizatie/atestat sau alte documente doveditoare in acest sens); vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cu necesitatea autoritatii contractante, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini atasat.

Termen limită primire oferte: 03.08.2021 15:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 03.08.2021, ora 15:00 la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS C-ta, Str. Unirii nr. 104, Constanta, biroul 1 - informatizare, registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini