Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1410389 - Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (cafea si alte bauturi calde) in pavilioanele si cluburile pentru pensionari.

luni, 4 martie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (cafea si alte bauturi calde) in pavilioanele si cluburile pentru pensionari.

CPV și denumire: 51542200-5 - Servicii de instalare deutilaje de prelucrare a bauturilor(Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire a duratei de valabilitate a contractului, in limita fondurilor disponibile. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui ofertaindeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Valoare estimata: 249.998,40 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire a duratei de valabilitate a contractului, in limita fondurilor disponibile. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui ofertaindeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale sau alternative. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi,obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Conditii de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii (autorizatie/atestat sau alte documente doveditoare in acest sens); vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertantii vor prezenta oferta tehnica si oferta financiara care va respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini. Se va face dovada detinerii experientei similare, la nivelul a unu sau mai multe contracte, in valoare insumata de minim 249.998,40 lei fara TVA, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens (recomandari, contracte, procese verbale, documente constatatoare, etc).

Criterii de atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Ofertele vor fi transmise pana in data de 06.03.2024, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro (undepot fi solicitate si eventuale clarificari necesare) sau in plic inchis la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.

Caiet de sarcini
 
Declaratii

Formulare , centralizator