Tip anunț: Cumpărări directe;
Tip contract: Servicii;
Denumire contract: Serviciul de mentenanta la sistemul de interfonie al Caminului pentru persoane varstnice
CPV și denumire: 42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta mentenanta sistemului de interfonie din dotarea Caminului pentru persoane varstnice, serviciile necesare fiind urmatoarele: - verificari si probe lunare pentru buna functionare a echipamentelor; - stabilirea si remedierea defectelor semnalate de beneficiar; - deplasare in cel mai scurt timp de la solicitare (max 48 ore); - prioritate in programarea interventiilor; - inlocuirea pieselor defecte contra cost; - furnizarea pieselor de schimb intr-un interval de timp cat mai scurt. Valoarea estimata a contractului pentru perioada mai - decembrie 2021 este 3200 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita existentei disponibilitatii financiare, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind 1600 lei fara TVA.
Valoarea estimată fără TVA: 3.200,00 - 4.800,00 RON
Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai-decembrie 2021. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita existentei disponibilitatii financiare. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Valabilitatea ofertei va fi de 60 de zile. Nu se accepta oferte partiale. Oferta va fi prezentata in preturi unitare fara TVA si la valoarea totala cu TVA, care va fi evidentiata distinct si se va depune completand formularele atasate prezentului anunt (formular de oferta si centralizator de preturi).
Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.
Criterii atribuire: "Pretul cel mai scazut", pentru ofertele corespunzatoare cerintelor si necesitatii autoritatii contractante
Termen limită primire oferte: 06.05.2021 16:00
Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - Registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala pana in data de 06.05.2021, ora 16:00.
Declarații
Formular de ofertă și centralizator
Rezultat atribuire:
Junior Grup - 2.392 lei