Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1233237 - Furnizare de echipamente de uz profesional (uniforme și echipamente)

miercuri, 18 august 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de echipamente de uz profesional (uniforme si echipamente)

CPV și denumire:  18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente de uz profesional, conform cantitatilor si specificatiilor din caietul de sarcini si anexa cu cantitati necesare atasate prezentului. Valoarea estimata totala este de 22.441,41 lei fara TVA, din care: Caminul pentru persoane varstnice 4.677,40 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 1.988,20 lei fara TVA, Directia administrare crese 12.594,13 lei fara TVA, Directia medico-sociala. Serviciul de medicina scolara 3.181,68 lei fara TVA.

Valoare estimata: 22.441,41  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea produselor, respectiv a cantitatilor din anexa; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct. In propunerea tehnica vor fi prezentate detaliat si complet in corelatie cu prevederile caietului de sarcini toate produsele pentru care depun oferta.Oferta va avea o valabilitate de 90 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului; produsele trebuie sa corespunda din punct de vedere calitativ si cantitativ cu cerintele autoritatii contractante.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 (in acest sens se ataseaza modele de formulare, in linkurile descrise mai jos). Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 24.08.2021 15:00

Informații suplimentare: 

Ofertele vor fi transmise pana in data de 24.08.2021, ora 15:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau in plic inchis, la sediul autoritatii contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanta, registratura - biroul 1.

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini și anexa 1