Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 96808 - Prestare serviciu de pază transport valori

miercuri, 24 mai 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumirea achiziție: Prestare serviciu de pază transport valori necesar Serviciului Public de Asistență Socială Constanța pentru anul 2017;

CPV: 79713000-5-Servicii de pază (Rev.2);

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciului de pază transport valori, necesar SPAS Constanța pentru anul 2017, pentru următoarele obiective, cu următoarea ritmicitate: 1) Serviciul Administrare Creșe - 1 transport lunar, zile lucrătoare în ultima săptămână din lună, COLECTARE de la creșele situate la următoarele adrese: Str. Adamclisi nr 1, Aleea Mimozelor nr 4, al. Pelicanului nr. 3, bl. AV 29, parter, Al. Cutezătorilor nr 3, bl D, parter; PREDARE la sediul din Al. Mălinului nr. 4. Totodată, este necesar 1 transport lunar, în zile lucrătoare din ultima săptămână din lună, pentru COLECTARE de la sediul din Al. Mălinului nr. 4 și PREDARE la Trezoreria Mun. Constanța, Str. Smârdan nr. 5. 2) Serviciul Financiar - Contabilitate: 5 transporturi lunare, în funcție de comandă, pe ruta sediul SPAS Str. Unirii nr. 104 - Trezoreria Mun. Constanța și retur. 3) Cămin persoane vârstnice: 2 transporturi lunar, în funcție de comandă, pe ruta Str. Unirii nr. 104 - Trezoreria Mun. Constanța. Serviciul de pază transport valori se va realiza cu autovehicule blindate, cu minim 2 agenți de securitate, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane de cauciuc tip tomfe și spray cu substanțe iritant lacrimogene;

Valoarea estimată fără TVA: 10710.00 RON;

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii, cu condiția existenței fondurilor necesare. Oferta va fi prezentată în preturi unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile și va fi postată în catalogul electronic SEAP până la data limită de depunere a ofertelor. În caz contrar, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu lua în considerare oferta nepostată în catalog. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA;

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului având ca obiect prestarea serviciului de pază transport valori îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante;

Termen limită primire oferte: 26.05.2017;

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 26.05.2017, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.

Formulare

Atribuit către: SC ZIP ESCORT SRL;
Valoare: 8.820 lei fără TVA.