Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț de publicitate numărul 159857 - Achiziția de materiale consumabile, conform anexei atașate prezentului anunț

marți, 13 martie 2018

Inapoi

ERATĂ

În anunțul publicitar nr. 159857/13.03.2018, privind „Furnizare de materiale consumabile”, la anexa atașată, respectiv poziția 21 – Prosop monorolă (2 straturi, 700m, 100% celuloză), se va citi „Prosop monorolă (2 straturi, 100m, 100% celuloză).

În consecință se prelungește termenul de depunere oferte până la data de 19.03.2018, orele 16.00.



Tip anunț:
Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire achiziție: Furnizare de materiale consumabile.

CPV: 39222100-5-Articole de catering de unică folosință (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de materiale consumabile, conform anexei atașate prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 68421.87 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la 31.12.2018 sau până la epuizarea cantităților, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul intra în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediile beneficiarului. Termenul de livrare este de 3 zile de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 16.03.2018

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 16.03.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.


Anexă produse

Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: SC TERRA-PLAST IMPORT SRL;
Valoare: 41.077,85 lei fără TVA