Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1363314 - Furnizare de tipizate necesare direcțiilor/serviciilor din cadrul DGAS

joi, 11 mai 2023

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de tipizate necesare direcțiilor/serviciilor din cadrul DGAS

CPV și denumire: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de tipizate necesare pentru direcțiile/serviciile din cadrul DGAS Constanța, conform cerințelor specificate în caietul de sarcini și a modelelor atașate. Valoarea estimată totală pentru necesarul până la 31.12.2023 este de 27.437,01 lei fără TVA, defalcat pe subunitățile din cadrul DGAS astfel: DGAS (Serviciul Tehnico-economic, Serviciul Resurse Umane și Protecția muncii, Serviciul Protecția și Promovarea Drepturilor Copilului, Serviciul Beneficii Sociale și Persoane Vulnerabile, Serviciul Asistenți personali și Indemnizații persoane cu dizabilități, Serviciul Sprijin comunitar și evenimente sociale) – 14.938,05 lei fără TVA, Direcția Medico-Socială – 11.220,06 lei fără TVA, Cantina de Ajutor social - 496,80 lei fară TVA, Căminul pentru persoane vârstnice - 795,36 lei fără TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioadă de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2024), în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare, valoarea estimată totală a eventualei prelungiri fiind de 1.935,02 lei fără TVA, defalcat pe subunitățile din cadrul DGAS astfel: DGAS ( Serviciul Tehnico-economic, Serviciul Resurse Umane și Protecția muncii, Serviciul Protecția și Promovarea Drepturilor Copilului, Serviciul Beneficii Sociale și Persoane Vulnerabile și Serviciul Asistenți personali și Indemnizații persoane cu dizabilități) – 1.469,45 lei fără TVA, Căminul pentru persoane vârstnice – 465,57 lei fără TVA.

Valoare estimata: 27.437,01  - 29.372,03  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia după data atribuirii și va fi valabil până la 31.12.2023 , cu posibilitatea de prelungire pe o perioadă de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2024), în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare. Ofertele prezentate trebuie să respecte cantitățile și cerințele tehnice specificate în caietul de sarcini. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Oferta transmisă va cuprinde oferta financiară (formular de oferă, centralizator), precum și oferta tehnică/ caracteristicile tehnice în care se vor detalia cantitatile si specificațiile tehnice ale produselor solicitate. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA (format cu două zecimale). Valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționat distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă din prezentul anunț. Valoarea ofertată pentru necesarul fiecărei subunități nu trebuie să depășească valoarea estimată aferentă fiecăreia. Pretul ofertat în necesarul pe primele 4 luni din anul 2024 (ianuarie - aprilie 2024 ), nu trebuie să fie diferit de prețul din necesarul până la data de 31.12.2023. Valabilitatea ofertei este de 120 de zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, prin prezentarea formularelor atașate. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative.

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele conforme specificațiilor și necesității autorității contractante.

Ofertele vor fi transmise până la data de 18.05.2023, ora 16:00 la adresa de email: achizitii@dgas-ct.ro sau, în plic închis, la sediul DGAS Constanța din Str. Unirii, nr. 104, biroul 1 - Registratura, relații cu publicul și evaluare inițială.

Formular ofertă

Declaratii

Caiet de sarcini

Anexe tipizate

Răspuns solicitare clarificări

Atribuit către SC H.I.G. MUNTENIA SRL la valoarea de 16.670,70 lei fară TVA