Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1366125 - Achizitia de materiale consumabile

miercuri, 24 mai 2023

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Achizitia de materiale consumabile

CPV și denumire: 39222100-5 - Articole de catering de unica folosinta (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta achizitia de materiale consumabile necesare pentru sediile apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala Constanta, onform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea maximă estimată este de 27.984,60 lei fără TVA până la 31.12.2023, valoare în funcție de care se vor elebora și evalua ofertele. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioadă de maxim 4 luni (Ianuarie - Aprilie 2024), în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare necesare, valoarea estimată totală a eventualei prelungiri fiind de 9.854,75 lei fără TVA. Valorile pana la 31.12.2023 pentru subunitatile DGAS sunt urmatoarele : Serviciul administrare cluburi : 7.500 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta : 6.775,10 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice : 13.709,50 lei fara TVA. Valorile estimate pentru subunitatile DGAS Constanta pentru eventuala prelungire (Ianuarie - Aprilie 2024) sunt urmatoarele : Serviciul administrare cluburi : 3.000 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice : 6.854,75 lei fara TVA.

Valoare estimata: 27.984,60  - 37.839,35  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul va fi valabil pana la data de 31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii pentru perioada Ianuarie 2024 - Aprilie 2024, in limita fondurilor disponibile conform cerintelor din caietul de sarcini. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara (formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) .Valabilitatea ofertei financiare: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat. Nu se accepta oferte partiale sau alternative . Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Pretul ofertat in necesarul pe primele 4 luni din anul 2024 ( Ianuarie - Aprilie 2024 ), nu trebuie sa fie diferit de pretul din necesarul pana la data de 31.12.2023. Valorile ofertate nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pentru fiecare subunitate din subordinea DGAS in parte.

Conditii de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Propunerea TEHNICA ( Formular 5) si propunerea FINANCIARA ( Formularul 4, inclusiv centralizatorul de preturi ) se vor intocmi distinct, conform cerintelor din caietului de sarcini si a formularului de oferta. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini atasat.

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura în plic inchis pana in data de 06.06.2023 ora 16:00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de e-mail mentionata mai sus.

Modele formulare

Caiet de sarcini

Atribuit către SC RIK SRL, la valoare de 30.403,79