Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1288373 - Servicii de intretinere,reparatii si revizii generale ascensoare

vineri, 29 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Servicii de intretinere,reparatii si revizii generale ascensoare

CPV și denumire: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de intretinere, reparatii si revizii generale pentru cele doua ascensoare din dotarea Caminului pentru personae varstnice : un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maxima 800 kg, un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maxima 320 kg. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 3.591,04 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 3.693,34 lei fara TVA. Caracteristicile tehnice ce trebuiesc indeplinite sunt urmatoarele : Lucrari periodice de intretinere si revizii generale ; Verificarea cursei pistonului; Verificarea presiunii de sarcina maxima; Verificarea motorului electric al pompei si al limitatorului; Verificarea etanseitatii circuitului hidraulic; Verificarea dispozitivului electric de detectare a temperaturii; Ungerea pieselor supuse frecarii; Verificarea si reglarea opririi cabinei intre statii; Verificarea cablurilor de tractiune; Spalarea glisierelor; Verificarea sigurantelor fuzibile; Verificarea functionarii normale a ascensorului dupa efectuarea intretinerii.

Valoare estimata: 3.591,04  - 7.284,38  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai-decembrie 2022. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita existentei disponibilitatii financiare. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Valabilitatea ofertei va fi de 120 de zile. Nu se accepta oferte partiale sau alternative. Oferta va fi prezentata in preturi unitare fara TVA si la valoarea totala cu TVA, care va fi evidentiata distinct si se va depune completand formularele atasate prezentului anunt (formular de oferta si centralizator de preturi). Ofertantii vor prezenta caracteristicile tehnice care vor respecta cerintele prevazute in formularul de oferta si anunt.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164,165,167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Data limita depunere oferta: 04.05.2022 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis pana in data de 04.05.2022, ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.


Formular de ofertă și centralizator prețuri

Declarații