Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1423428 - Serviciul de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare si autoclave din cabinetele medicale stomatologice

joi, 25 aprilie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Serviciul de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare si autoclave din cabinetele medicale stomatologice

CPV și denumire: 50421000-2 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare si autoclave din cabinetele medicale stomatologice din cadrul Serviciul medicina scolara- Directia medico sociala si Caminul pentru persoane varstnice, conform caietului de sarcini si anexelor atasate prezentului anunt. Valoarea estimata pentru serviciile necesare pana la data este de 27.000 lei fara TVA din care : pentru Directia medico-sociala -cabinete medicale stomatologice, valoarea estimata este in valoare de 25.200 lei fara TVA si pentru Caminul pentru persoane varstnice, valoarea estimata este de 1.800 lei fara TVA.

Valoare estimata: 27.000,00 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Oferta transmisa va cuprinde OFERTA FINANCIARA (formular de oferta si centralizator), precum si OFERTATEHNICA in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei:120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Conditii de participare: Ofertantii vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii.Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate. Oferta transmisa va cuprinde OFERTA FINANCIARA (formular de oferta si centralizator), precum si OFERTA TEHNICA in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se vaprezenta in preturi unitare, fara TVA; Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Criterii de atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante

Anexa si caietul de sarcini cu necesarul de servicii se ataseaza prezentului anunt. Modelele de formulare, respectiv declaratii pot fi acceste din urmatoarele link-urile: Declaratii ; Formulare Oferta , (centralizator de preturi), Caiet de sarcini ( caiet de sarcini) ,inserandu-le in browser si apasand tasta "enter" apoi. Ofertele se vor transmite pana la data de 08.05.2024, ora 16:00 la adresa de email achizitii@dgas-ct.ro sau in plic inchis, la sediul autoritatii din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.