Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1236116 - Furnizare materiale consumabile

miercuri, 1 septembrie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare materiale consumabile

CPV și denumire:  39222100-5 - Articole de catering de unica folosinta (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de materiale consumabile, conform anexei atasate prezentului anunt. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2021 este de 47.258,10 lei fara TVA, astfel:Serviciul administrare cluburi pensionari 11.500 lei fara TVA, Serviciul medicina scolara 2.230 lei fara TVA, Centru de vaccinare de la Pavilionul expozitional 1.500 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 14.102,60, Directia administrare crese 9.841,50 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice 8.084 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in functie de disponibilitatea fondurilor financiare necesare, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 14.258,50 lei fara TVA. Oferta financiara pentru fiecare unitate din subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia dintre acestea.

Valoare estimata: 47.258,10  - 61.516,60  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Ofertele in functie de care se va face evaluarea se vor intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2021. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale), sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 90 zile. Oferta financiara pentru fiecare unitate din subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediile beneficiarului. Termenul de livrare este de 5 zile de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 06.09.2021, ora 15:00, la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS Constanta din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura si relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular ofertă

Centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini