Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

SPAS Constanța organizează în data de 12.06.2017, orele 08:00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect achiziționarea de servicii medicale de medicina muncii

marți, 30 mai 2017

Inapoi

A. "Serviciul Public de Asistență Socială Constanța, cu sediul în Str. Unirii nr. 104, tel. 0341/180102, organizează în data de 12.06.2017, orele 08:00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect achiziționarea de servicii medicale de medicina muncii, Cod CPV 85147000-1 - Servicii de medicina muncii."

Valoarea estimată maximă: 45.400 lei, fără TVA.

CONDIȚII DE PARTICIPARE - conform fișei de date a achiziției:

Ofertanții trebuie să îndeplinească următoarele condițiile de participare :

B. Condiții de participare

B.1. Situația personală a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în Registrul Comerțului sau al profesiei.

B.1.1. Situația personală a ofertantului

Cerința 1: Ofertanții nu trebuie să se regăsească in situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Modalitatea de îndeplinire: Completare și prezentare în original a unei declarații privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.

Cerința 2: neîncadrarea în dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Ofertanții vor prezenta declarația privind neîncadrarea în dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Mereuță Emil Andrei, Bărbatu Andrada, Zahariciuc Iuliana, Velica Ecaterina, Leu Aurelia, Mădularu Anca Claudia, Mitu Silvia, Ou Daniela, Roșu Maria, Zainea Georgiana, Cocos Florin Adrian.

Modalitate de îndeplinire: completare și prezentare în original a formularului atașat anunțului publicitar. Se va prezenta Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 60.

B.1.2. Capacitatea de exercitare a activității profesionale

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerinței menționate.

Cerința: operatorii economici care depun ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.

Modalitatea de îndeplinire: Certificat și autorizații de funcționare, în condițiile legii, din care să reiasă corespondenta cu obiectului contractului de prestări servicii, respectiv faptul ca serviciile medicale vor fi prestate de un medic cu competente în domeniul medicinei muncii.

NOTA: Documentele se prezintă în original/copie lizibilă semnată de ofertant cu mențiunea ,,conform cu originalul”.

B.2. Capacitatea tehnica și/sau profesionala

Cerința: Ofertanții vor prezenta lista principalelor servicii prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor, din care să reiasă că ofertantul a prestat servicii similare în valoare cumulată de minim 45.400 lei, fără TVA.

Modalitatea de îndeplinire: Se va completa și prezenta în original formularul corespunzător atașat anunțului publicitar.

NOTA: Documentele prezentate trebuie să fie emise de beneficiar și se prezintă în original /copie lizibilă semnată de ofertant cu mențiunea “conform cu originalul”.

Ofertantul trebuie să facă dovada că are experiență necesară pentru a presta un serviciu de natura, complexitatea și valoarea celui ce urmează a se încheia.

C. PROPUNEREA TEHNICĂ
Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerințele din Caietul de sarcini. Oferta tehnica trebuie întocmită astfel încât procesul de evaluare a informațiilor pe care le conține să permită identificarea facila a corespondentei cu specificațiile tehnice minime din caietul de sarcini. Ofertanții au obligația de a indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii, protecția mediului conform: Legea privind securitatea și sănătatea în muncă nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerințe minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, O.G. nr.195/2005 privind protecția mediului modificată și completată și a Legii nr. 307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor. Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obține informații privind: Legislația fiscală: www.mfinante.ro; Legislația în domeniul protecției mediului: www.gnm.ro; Protecția muncii și condiții de muncă: www.inspectmun.ro.

D. PROPUNEREA FINANCIARĂ
Ofertantul trebuie să prezinte propunerea financiara conform solicitărilor din caietul de sarcini.

Ofertantul va prezenta propunerea financiara completând formularele anexate anunțului publicitar.

Toate tarifele vor fi exprimate în lei fără TVA, care se va evidenția distinct. Trebuie specificat dacă vreun serviciu este scutit de TVA.

E. ALTE INFORMAȚII

Garanția de participare:
Garanția de participare este în valoare de: 450 lei. Perioada de valabilitate este de 120 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.

Modul de constituire: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurări, care nu se afla în situații speciale privind autorizarea ori supravegherea, în condițiile legii. Garanția de participare trebuie să fie constituita în suma de 450 lei, pentru o perioada de valabilitate de 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor și se va depune in contul IBAN RO89TREZ2315006XXX026717 deschis la Trezoreria municipiului Constanta, cod fiscal 35804563. Instrumentul de garantare trebuie să prevadă ca plata garanției de participare se va executa necondiționat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractantă are obligația de a reține garanția de participare atunci când ofertantul se află în oricare dintre următoarele situații:

a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia

b) oferta să fiind stabilită câștigătoare, nu constituie garanția de bună execuție în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziție publică.

c) oferta să fiind stabilită câștigătoare, refuză să semneze contractul de achiziție publică în perioada de valabilitate a ofertei.

Nota: Dovada constituirii garanției de participare va însoți oferta, neintroducându-se în plicul exterior. În orice situație, dovada constituirii garanției de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la data și ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.

Garanția de bună execuție:
Garanția de buna execuție este de 5% din valoarea contractului fără TVA, reprezentând garanția furnizata de către prestator în scopul asigurării Beneficiarului de îndeplinirea cantitativa, calitativa și în perioada convenita a contractului. Executantul va transmite dovada deschiderii contului de garanție de buna execuție, în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziție publica. Dovada va fi un document emis de Trezoreria Statului. Garanția de buna execuție se va constitui astfel:

- (1) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurări, care devine anexa la contract; sau

- (2) prin rețineri succesive din sumele datorate pentru facturi parțiale, cu condiția ca Beneficiarul să prevadă aceasta posibilitate în documentația de atribuire. În acest caz, prestatorul are obligația de a deschide un cont la dispoziția Beneficiarului, la Trezoreria municipiului Constanta, care va fi alimentat inițial cu 0,5% din prețul contractului, fără TVA. Pe parcursul îndeplinirii contractului, Beneficiarul va alimenta contul de disponibil prin rețineri succesive din sume datorate și cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garanție de buna execuție în contractul de achiziție publica și va înștiința contractantul despre vărsământul efectuat, precum și despre destinația lui.

- (3) prin achitarea sumei la casieria instituției.

F. MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI

Limba de redactare a ofertei: limba română.

Documentele care au fost emise într-o limbă străină vor fi traduse legalizat în limba română de traducător autorizat.

Durata contractului va fi de 12 luni.

Perioada de valabilitate a garanției pentru participare: 120 de zile (de la data depunerii ofertelor).

Perioada de valabilitate a ofertei este de 120 de zile.

Transmiterea ofertelor: prin postă sau depunere a plicului închis la adresa autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1.

Nota: Riscurile transmiterii ofertei prin postă, inclusiv forța majoră, cad în sarcina operatorului economic.

Ofertele depuse la o altă adresă a autorității contractante decât cea stabilită în documentația de atribuire, sau după expirarea datei limită, se consideră oferte întârziate și se returnează nedeschise.

Mod de prezentare:
Oferta se va elabora și depune, în original. Ofertantul are obligația de a numerota și semna fiecare pagina a ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnică, propunerea financiară), precum și de a anexa un opis al documentelor prezentate, pentru fiecare plic.

Sigilarea și marcarea ofertei:
Documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară se vor introduce în plicuri distincte, marcate corespunzător “DOCUMENTE DE CALIFICARE”, “PROPUNERE TEHNICA”, “PROPUNERE FINANCIARA”, și cu menționarea denumirii și adresei ofertantului; plicurile vor fi introduse apoi într-un plic exterior, închis corespunzător și netransparent. Plicul exterior trebuie să fie marcat cu adresa autorității contractante, denumirea achiziției și cu inscripția “A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE 12.06.2017, orele 08:00. ”.

Oferta va fi însoțită de următoarele documente:

a)Scrisoarea de înaintare: Ofertantul va trebui să prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul anexat;

b) Împuternicirea scrisă, prin care reprezentantul împuternicit, în scris, este autorizat să angajeze ofertantul în procedura pentru atribuirea contractului de achiziție publică; (împuternicirea va fi însoțită de copia după actul de identitate al persoanei împuternicite);

c) Garanția de participare (dovada constituirii acesteia, în cuantumul prevăzut în documentație).

Scrisoarea de înaintare, Împuternicirea, Garanția de participare vor însoți oferta neintroducându-se în plicul exterior.

Plicul  exterior  se  va  înregistra  și  depune  la  sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1.

Termen limită de primire oferte: 09.06.2017, orele: 16:00.

G . Deschiderea și evaluarea ofertelor

Ofertele se vor deschide in data de 12.06.2017, orele 08:00, la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1.

Oferta elaborată va respecta în totalitate cerințele din cuprinsul fișei de date, caietul de sarcini și propunerea de contract .

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este: prețul cel mai scăzut pentru ofertele corespunzătoare cerințelor specificate în caietul de sarcini.

Fișă de date medicina muncii
Caiet de sarcini
Formulare medicina muncii
Formular experiență similară


ANUNȚUL A FOST PUBLICAT ÎN SEAP (e-licitatie.ro) având numărul 98091/30.05.2017