Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1419337 - Achiziția de aparatură medicală necesară pentru cabinetele de medicină generală

joi, 11 aprilie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Achiziția de aparatură medicală necesară pentru cabinetele de medicină generală

CPV și denumire: 33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziționarea de aparatură medicală pentru anul 2024, pentru asigurarea funcționalității cabinetelor medicale școlare din cadrul Direcției Medico Socială – Serviciul Medicină Școlară, în conformitate cu reglementările în vigoare. Având în vedere Ordinul nr. 2508/2023 privind asigurarea asistentei medicale a prescolarilor, elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea stării de sănătate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viață sănătos, prin care sunt stabilite baremele de dotare ale cabinetelor medicale școlare, pentru buna desfășurare a activității din cadrul Direcției medico – sociale – Serviciul medicină școlară, este necesară achiziționarea de aparatură medicală, , această achiziție facilitând îndeplinirea atribuțiilor specifie ale personalului medical. Valoarea estimată pentru achiziția de aparatură medicală pentru cabinetele de medicină generală pentru anul 2024, este de 8.379,50 lei fără TVA.

Valoare estimata: 8.379,50  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia după data atribuirii și va fi valabil până la 31.12.2024 sau până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Oferta se va prezenta în prețuri unitare, fără TVA. Valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționat distinct (format cu două zecimale) și se va întocmi conform formularului de ofertă atașat in link-ul din rubrica "Informatii Suplimentare". Valabilitatea ofertei este de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit.


Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, prin prezentarea formularelor atașate. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Ofertanții vor prezenta propunerea tehnică/caracteristicile tehnice și oferta financiară conform modelului de formular atașat in link-ul din rubrica "Informatii Suplimentare".

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire il reprezintă "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cerințelor si necesitătii autorității contractante conform caracteristicilor tehnice/propunere tehnica ce se regasesc in modelul de formular.

Modelul de formular poate fi vizualizat accesand link-ul : Model formular (model formular) , copiindu-l, inserandu-l in browser si apasand tasta "enter" apoi. Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Registratura, in plic inchis pana in data de 17.04.2024 ora 16:30, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de e-mail mentionata mai sus.