Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1418949 - Servicii de instalare de utilaje si aparate de filtrare sau de purificare a apei

miercuri, 10 aprilie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Serviciul de inchiriere purificatoare de apa si dozator cu bidon de apa de 19L

CPV și denumire: 51514110-2 - Servicii de instalare de utilaje siaparate de filtrare sau de purificare a apei (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta Serviciul de inchiriere purificatoare ed apa si dozator cu bidon de apa de 19L, conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt. Valoarea totala estimata a contractului pana la 31.12.2024 este de 11.640 lei fara TVA, din care: valoare estimata pentru Serviciul management de caz si protectie persoane varstnice este de 5.920 lei fara TVA, valoarea estimata pentru DGAS este de 880 lei fara TVA, valoarea estimata pentru Caminul pentru persoane varstnice este de 3.080 lei fara TVA, valoarea estimata pentru sediul din Aleea Malinului nr. 4, este de 880 lei fara TVA, pentru centrul pentru persoane fara adpost Sfanta Filofteia valoarea estimata este de 440 lei fara TVA, iar pentru Directia locuinte sociale valoarea estimata este de 440 lei fara TVA, cu posibilitatea prelungirii pentru 4 luni (ianuarie-aprilie 2025), in limita disponibilitatii bugetare (valoare estimata a eventualei prelungiri: 5820 lei fara TVA/4 luni).

Valoare estimata: 11.640,00 -17.460,00 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul va fi valabil dupa data atribuirii pana la 31.12.2024. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pentru 4 luni (ianuarie - aprilie 2025), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare. Oferta financiara se va intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2024, va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile deplata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Facturarea se va face pe fiecare unitate din subordinea Directiei generale de asistenta sociala Constanta.

Conditii de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legeanr. 98/2016. Va fi prezentata o oferta tehnica ce va respecta cerintele din caietul de sarcini.

Criterii de atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Modelele de formulare pot fi vizualizate accesand link-urile: Caiet de sarcini ,(caiet sarcini), Formular oferta , Formulare ,(formulare, centralizator, declaratii). Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis pana in data de 15.04.2024, ora 12.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.