Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1421206 -Serviciul de monitorizare si interventie rapida pentru sediile din cadrul D.G.A.S

miercuri, 17 aprilie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Serviciul de monitorizare si interventie rapida pentru sediile din cadrul D.G.A.S

CPV și denumire: 79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)

Descriere contract: Serviciul de monitorizare si interventie rapida pentru sediile din cadrul DGAS, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea maxima estimata pana la 31.12.2024 este de 4.800 lei fara TVA. Contractul poate fi prelungit pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2025), in limita fondurilor bugetare disponibile, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 2.400 lei fara TVA.
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Valoare estimata: 4.800,00  - 7.200,00  RON

Condiții referitoare la contract: Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Conditii de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii (autorizatie/atestat sau alte documente doveditoare in acest sens); vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertantii vor prezenta propunere tehnica ce va respecta cerintele tehnice minimale si prezentarea locatiilor, conform punctului 3 din caietul de sarcini. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Pretul unitar ofertat in necesarul pe primele 4 luni din anul 2025 nu trebuie sa fie diferit fata de pretul unitar din necesarul pana la 31.12.2024. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale.

Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a prezentat pretul total cel mai scazut si care intruneste conditiile cerute prin caietul de sarcini.

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis pana in data de 23.04.2024, ora 14.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.

Documente