Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1144139 - Achiziție de materiale consumabile

luni, 4 mai 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Achiziție de materiale consumabile

CPV și denumire:  39222100-5 - Articole de catering de unica folosinta (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de materiale consumabile, conform anexei atasate prezentului anunt. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2020 este de 57.492,07 lei fara TVA, astfel: Directia sprijin comunitar 2.460 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Palazu Mare 1.118,75 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 3.123,50 lei fara TVA, Directia administrare crese 30.867,86 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice 19.921,96 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2021), in functie de disponibilitatea fondurilor financiare necesare, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 39.175,06 lei fara TVA. Oferta financiara pentru fiecare unitate din subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia dintre acestea.

Valoarea estimată fără TVA: 57.492,07  - 96.667,13  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Ofertele in functie de care se va face evaluarea se vor intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2020. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale), sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiara pentru fiecare unitate din subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediile beneficiarului. Termenul de livrare este de 3 zile de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 07.05.2020 16:00

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 07.05.2020, ora 16:00, la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS Constanta din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura si relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular ofertă

Centralizator

Modele declarații

Anexă necesar

Rezultat atribuire:

SC TERRA-PLAST SRL - 56.309,91 LEI FARA TVA