Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1288331 - Achizitia serviciului de responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor, denumit RSVTI

vineri, 29 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Achizitia serviciului de responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor, denumit RSVTI

CPV și denumire: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta achizitia serviciului de responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor, denumit RSVTI. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 3.160,08 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 1.580,04 lei fara TVA. Caracteristicile tehnice ce trebuiesc indeplinite sunt urmatoarele : Sa verifice lunar pe perioada anului 2022, respectiv 2023 ( lunile ianuarie-aprilie) , instalatiile/echipamentele din domeniul RSVTI, respectiv : Un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maxima de 800 Kg; Un ascensor persoane cu sarcina de maximam de 320 Kg; Centrala pe gaz, cu 3 cazane ( 1 cazan = 200 kw) ; Platforma ridicatoare pentru persoane cu deficit locomotor, cu sarcina maxima de 400 Kg. Cheltuielile cu transportul cad in sarcina prestatorului.

Valoare estimata: 3.160,08  - 4.740,12  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai 2022 - decembrie 2022 (31.12.2022). Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pe perioada ianuarie - aprilie 2023, in limita existentei disponibilitatii fondurilor financiare necesare. Oferta financiara va cuprinde formularul de oferta si centralizatorul de preturi. Valabilitatea ofertei : 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Ofertantii vor prezenta caracteristicile tehnice care vor respecta cerintele prevazute in formularul de oferta si anunt.Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) pentru serviciul solicitat.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cu necesitatea autoritatii contractante, conform caracteristicilor tehnice specificate in anunt si in formularul de oferta.

Data limita depunere oferta: 04.05.2022 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 04.05.2022, ora 16.00.


Formular de ofertă și centralizator

Declarații