Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul - 78801 - Furnizare scutece absorbante pentru adulți

luni, 6 martie 2017

Inapoi

Anunț publicitate SEAP numărul 78801

Data publicării:
 06.03.2017;

Tip anunț: Cumpărare directă;

Tip contract: Furnizare;

Denumire achiziție: Furnizare scutece absorbante pentru adulți;

Cod CPV: 33751000-9 - Scutece de unică folosință (Rev.2);

Descrierea contractului: Furnizare scutece absorbante pentru adulți necesare bunei desfășurări a activității cabinetului medical din cadrul Căminului pentru persoane vârstnice Constanța.

Valoarea estimata fără TVA: 66600.00 RON.

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP și va fi valabil până la data de 31.12.2017, urmând a-și produce efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea a 36.000 bucăți scutece absorbante pentru adulți, utilizate pentru beneficiarii semi dependenți și dependenți cu incontinența urinară, produse ce trebuie să prezinte TOATE caracteristicile următoare: circumferința 110-150 cm; capacitate de absorbție de minim 2000 ml; aripioare laterale cu sistem de prindere dublu și elastic în jurul piciorului; impregnate cu parfum inhibitor de miros; tratate cu substanțe antiescare; exteriorul să fie din material impermeabil astfel încât să nu permită trecerea lichidelor sau a mirosului. Produsele vor fi livrate lunar, pe baza comenzii ferme a autorității contractante, vor avea termen de valabilitate de cel puțin 3 luni, vor fi ambalate corespunzător, ambalajul fiind intact, sigilat și curat. Condiții participare: Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele specificate și să fie înscrise în catalogul SEAP. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA, va fi valabila 60 zile și va include și costul transportului până la sediul autorității contractante.

Condiții participare: Ofertanții vor prezenta certificatele constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al agentului economic corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele specificate și să fie înscrise în catalogul SEAP. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA, va fi valabilă 60 zile și va include și costul transportului până la sediul autorității contractante.

Criterii adjudecare: Autoritatea contractanta își rezervă dreptul de a achiziționa prin catalogul electronic al www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut raportat la valoarea totală; condițiile de furnizare a produselor cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.

Termen limită primire oferte: 08.03.2017;

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail office.spas.cta@gmail.ro, unde se pot obține și informații suplimentare, cu precizarea adresei de e-mail unde se pot trimite răspunsurile.

Atribuit către: SC BELLA ROMANIA IMPEX SRL;
Valoare: 40.320 lei fără TVA.