Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1014464 -Servicii de încărcare, verificare, reparare a echipamentului de stingere a incendiilor

joi, 31 mai 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de încărcare, verificare, reparare a echipamentului de stingere a incendiilor

CPV și denumire: 50413200-5 - Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)

Descriere contract: Achiziția de servicii de încărcare, verificare, reparare a echipamentului de stingere a incendiilor, constă în încărcarea, verificarea și repararea stingătoarelor de tip P6, conform listei atașate prezentului anunț. Valoarea totală maximă estimată a achiziției este de 1.665 lei fără TVA din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 1.080 lei fără TVA, pentru Cantina de ajutor social Constanța valoarea maximă estimată este de 67,50 lei fără TVA, pentru Cantina Palazu Mare, valoarea maximă estimată este de 67,50 lei fără TVA, pentru Direcția Sprijin Comunitar, valoarea maximă estimată este de 405 lei fără TVA, iar pentru SPAS valoarea maximă estimată este de 45 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 1.665,00  RON 

Condiții referitoare la contract:  Serviciile se vor presta după data atribuirii în SEAP și este necesar să se efectueze verificare, reîncărcarea anuala a stingătoarelor de incendiu conform ordinului 138/2015 din 23.10.2015. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform listei atașate prezentului anunț; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postata în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Reîncărcarea va fi însoțită în mod obligatoriu și de o verificare cu scopul de a demonstra că produsul corespunde integral din punct de vedere al caracteristicilor funcționale demonstrate la modelul certificat și că prezintă siguranță în exploatare. În cazul în care în urma operațiunilor de verificare se constată existența unor defecțiuni se va proceda după caz la remedierea acestora conform operațiunilor de reparare sau la scoaterea din uz a stingătorului de incendiu. Agentul de stingere utilizat la reîncărcarea stingătoarelor de incendiu trebuie să fie în termen de valabilitate pentru întreaga perioadă de garanție acordata după reîncărcare. Termen de garanție: 12 luni.

Condiții de participare: :Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să includă toate locațiile specificate cât și cerințele minim solicitate. Oferta include și costul transportului ce consta în ridicarea stingătoarelor de la locațiile menționate în anexa și livrate în aceleași locații după efectuarea serviciilor.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  08.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Informatizare, registratură și relații cu publicul în plic închis până în data de 08.06.2018, orele. 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.

Formulare ofertă


Atribuit către: Fire&Rescue;
Valoare: 1.332,00 lei fără TVA