Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1143019 - Realizare de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala Constanta

luni, 27 aprilie 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Realizare de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile din cadrul Directiei generale de asistenta sociala Constanta

CPV și denumire:  85312500-4 - Servicii de reabilitare (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta realizarea de panouri luminoase cu montaj inclus si reabilitare panouri existente pentru sediile DGAS Constanta, conform specificatiilor din anexa atasata prezentului anunt. Valoarea estimata este de 26.481,52 lei fara TVA, din care: sediul DGAS 730 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice 730 lei fara TVA, cantina de ajutor social Constanta 730 lei fara TVA, cantina de ajutor social Palazu Mare 663,33 lei fara TVA, Directia administrare crese 2.089,98 lei fara TVA Directia sprijin comunitar 21.538,21 lei fara TVA. Valorile ofertate pentru fiecare subunuitate din subordinea DGAS nu pot depasi valorile estimate aferente fiecareia in parte.

Valoarea estimată fără TVA: 26.481,52  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa atribuire. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate. Valabilitatea ofertei va fi de 60 de zile. Nu se accepta oferte partiale. Oferta va fi prezentata in preturi unitare fara TVA si la valoarea totala cu TVA, care va fi evidentiata distinct si se va depune completand formularele atasate prezentului anunt (formular de oferta si centralizator de preturi). Facturarea se va realiza pentru fiecare subunitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: "Pretul cel mai scazut", pentru ofertele corespunzatoare cerintelor si necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 30.04.2020 16:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana in data de 30.04.2020, ora 16:00 la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1 - informatizare, registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.


Declarații

Formular de ofertă și centralizator de prețuri

Anexă

Erată

Caiet de sarcini

Rezultat atribuire:

SC LEMINGS SRL - 21.850 LEI FARA TVA