Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 92657 - Achiziția serviciilor de intervenție și mentenanță a instalației de gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța

marți, 9 mai 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Servicii

Denumirea achiziție: Achiziția serviciilor de intervenție și mentenanță a instalației de gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța

CPV: 50531200-8-Servicii de întreținere a aparatelor cu gaz (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciilor de intervenție și mentenanță a instalației de gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța, respectiv: verificarea, revizia și întreținerea sistemului de distribuție gaze naturale, având regimul de presiune de lucru <= 6 bar, tip EDI, repararea și întreținerea instalațiilor de ardere și instalațiilor de automatizare pentru cazane, repararea cazanelor de apa caldă, supuse prevederilor, prescripțiilor tehnice, colecția ISCIR, având următorii parametri - putere < 400 kw; revizii ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale.

Valoarea estimată fără TVA: 2016.80 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după atribuirea în SEAP și va fi valabil 12 luni. Oferta va fi prezentată în preturi unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP și va avea o valabilitate de 60 zile.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesitații autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 11.05.2017

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 11.05.2017, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde pot fi solicitate și eventuale clarificări sau informații suplimentare.


Model de formulare