Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 96806 - Prestare servicii de intervenție și mentenanță instalație gaze

miercuri, 24 mai 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumirea achiziție: Prestare servicii de intervenție și mentenanță instalație gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța;

CPV: 50531200-8-Servicii de întreținere a aparatelor cu gaz (Rev.2);

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciilor de intervenție și mentenanță a instalației de gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța. Serviciile necesare sunt: verificarea, revizia și întreținerea sistemului de distribuție gaze naturale, având regimul de presiune de lucru <= 6 bar, tip EDI, repararea și întreținerea instalațiilor de ardere și instalațiilor de automatizare pentru cazane, repararea cazanelor de apă caldă, supuse prevederilor, prescripțiilor tehnice, colecția ISCIR, având următorii parametri - putere < 400 kw; revizii ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale;

Valoarea estimată fără TVA: 24000.00 RON;

Condiții contract: Contractul se va încheia după atribuirea în SEAP și va fi valabil 12 luni. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP și va avea o valabilitate de 60 zile, va fi postată în catalogul electronic SEAP până la data limită de depunere a ofertelor. În caz contrar, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu lua în considerare oferta nepostată în catalog. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA;

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experientei similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016;

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezinta "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante;

Termen limită primire oferte: 26.05.2017;

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 26.05.2017, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.

Formulare

Atribuit către: SC ROYAL SERVICE SRL;
Valoare: 23.904 lei fără TVA.