Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1422902 - Servicii pentru mentenanță bazată pe tarif pe oră pentru sediile aparținând Direcției Generale de Asistență Socială Constanța

miercuri, 24 aprilie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Servicii pentru mentenanță bazată pe tarif pe oră pentru sediile aparținând Direcției Generale de Asistență Socială Constanța

CPV și denumire: 79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia servicii pentru mentenanță bazată pe tarif pe oră pentru sediile aparținând Direcției Generale de AsistențăSocială Constanța, conform precizarilor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea maxima estimata pana la 31.12.2024 este de 143.620 lei fara TVA. Contractul poate fi prelungit pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2025), in limita fondurilor bugetare disponibile, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 69.660 lei fara TVA.

Valoare estimata: 143.620,00 -213.280,00 RON

Condiții referitoare la contract: Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Conditii de participare: Ofertele se vor evalua in functie de valoarea ofertata pentru necesarul pana la 31.12.2024 (valoarea propunerii financiare va fi cea calculata pentru necesarul pana la 31.12.2024). Pretul ofertat in necesarul pe primele 4 luni din anul 2025 ( Ianuarie - Aprilie 2024 ), nu trebuie sa fie diferit de pretul din necesarul pana la data de 31.12.2024. Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespundeobiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Ofertantii vor prezenta oferta tehnica care va respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini, respectiv, capitoulul 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 si 10.

Criterii de atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante


Modelele de declaratii, respectiv de formular de oferta si centralizatorul pot fi accesate copiind link-ul : Caiet de sarcini ,(caiet sarcini), Declaratii ,(declaratii) Formulare centralizator ,(formulare,centralizator). Ofertele vor fi transmise pana in data de 30.04.2024, orele 12:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro (unde pot fi solicitate si eventuale clarificari necesare) sau in plic inchis la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.