Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1031557 - Furnizare de echipamente informatice

marți, 28 august 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de echipamente informatice;

CPV și denumire: 38652120-7 - Videoproiectoare (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului constă în achiziția de echipamente informatice: videoproiector – 1 buc și ecran de protecție videoproiector – 1 buc, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea maximă estimată este de 2.130 lei fără TVA, din care: pentru videoproiector valoarea maximă estimată este de: 1.808 lei fără TVA, iar pentru ecran de protecție videoproiector valoarea maximă estimată este de 322 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA:  2.130,00 RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va înceta la momentul încheierii celei mai mari perioade de garanție a produselor furnizate. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractantă, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în maxim 5 zile de la primirea comenzii. Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul să fie intact și sigilat, curat. Garanția echipamentelor livrate cade în răspunderea furnizorului pe toată perioada de garanție specificată în oferta. Furnizorul trebuie să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor oferite pentru perioada de garanție.

Condiții de participare:  Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP și vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate în caietul de sarcini. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA și va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, menționate în caietul de sarcini a prezentului anunț. Oferta se va prezenta conform formularului de ofertă și sub forma centralizatorului de prețuri. Valabilitatea ofertei: 60 de zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Oferta include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Autoritatea contractantă nu acceptă oferte alternative sau parțiale. Condițiile de furnizare a produselor și a transportului, conform prevederilor legale, cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate. Ofertantul va prezenta oferta tehnică și financiară pentru toate echipamentele specificate cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini. Odată cu oferta operatorul economic va depune un certificat de atestare al calității echipamentelor/marcaj CE. Produsele ofertate trebuie să fie noi, nefolosite și nu conțin componente recondiționate.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute din caietul de sarcini și a prezentului anunț.

Termen limită primire oferte:  03.09.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail: achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 03.09.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formulare ofertă - 59-60-164-167