Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1147540 - Achizitia serviciului de interventie si mentenanta centrala termica la Caminul pentru persoane varstnice, pentru anul 2020

luni, 18 mai 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Achizitie aparat laser fizioterapie

CPV și denumire:  45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)

Descriere contract: Serviciile necesare sunt: -Verificari si probe pentru buna functionare a echipamentului ,lunar. -Remedierea defectelor semnalate de beneficiar. -inlocuirea pieselor defecte contra cost. -Interventii asigurate inclusiv in zilele de sambata ,duminica si in zilele de sarbatori legale . -Furnizarea pieselor de schimb intr-un interval de timp cat mai scurt. -Prioritate in programarea interventiilor . . Valoarea estimata este de 1.500 lei fara TVA/luna astfel ca valoarea estimate pe 7 luni pana la sfarsitul anului 2020 este de 10.500 lei fara TVA,cu posibilitatea de prelungire pe 4 luni avand o valoarea estimata de 6000 lei fara TVA in limita fondurilor bugetare pentru ianuarie -aprilie 2021.

Valoarea estimată fără TVA: 10.500,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se incheie dupa atribuire. Se va transmite oferta tehnica in care se va prezenta corespondenta dintre caracteristicile solicitate si cele ofertate, oferta ce va fi conforma cu specificatiile solicitate in anexa. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale), sub forma de centralizator de preturi; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului.

Condiții de participare: Contractul se va incheia dupa data atribuirii in SEAP si va fi valabil pana la data de 31.12.2020. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat conform listei atasate prezentului anunt; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Se va prezenta o oferta tehnica conform caietului de sarcini. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 21.05.2020 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 21.05.2020 ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.


Declarații

Formular de ofertă și centralizator de prețuri

Rezultat atribuire:

SC DDS SERVICE GROUP SRL - 10.500 LEI FARA TVA