Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1140340 - Furnizare de pachete cu produse alimentare de baza ca masura de sprijin persoanelor vulnerabile

miercuri, 8 aprilie 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de pachete cu produse alimentare de baza ca masura de sprijin persoanelor vulnerabile

CPV și denumire: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)

Descriere contract: Pentru ducerea la indeplinire a Dispozitiei nr 2208/06.04.2020 privind stabilirea si punerea in aplicare a unor masuri de sprijin persoanelor vulnerabile din municipiul Constanta, este necesara achizitia a 1000 buc pachete cu produse alimentare, avand urmatoarea componenta: - 1 l ulei; - 1 kg malai; - 10 bucati oua; - 1 kg salam victoria baton; - 720 gr zarzavat ciorba la borcan; - bulion conserva rosii 400 gr; - cartofi saculet 2,5 kg; - conserva carne 300 gr; - biscuiti simpli 100 gr; - 1 kg zahar; - paine 140 gr - 3 bucati; - pulpe pui congelate la punga - 1 kg.

Valoarea estimată fără TVA: 72.850,00 RON

Condiții referitoare la contract: Pachetele vor indeplini toate cerintele legislatiei in vigoare (prezentare declaratii de conformitate, termene de valabilitate, transport in locatiile transmise de beneficiar) si fiecare pachet va fi impartit in cantitati aproximativ egale, in 3 sacose de culori diferite. Se va face comanda partiala pentru un numar de 100 pachete. Contractul se va incheia dupa atribuire. Plata se va realiza in functie de alocarile bugetare. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale), sub forma de centralizator de preturi; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului Transportul produselor si manipularea acestora pana la beneficiar intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 10.04.2020 13:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 10.04.2020 ora 13.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.


Formular de ofertă și centralizator

Declarații

Rezultat atribuire:

SC GRANBIS SRL - 71.800 LEI FARA TVA