Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1211470 - Servicii de mentenanta a sistemelor de detectie, semnalizare si alarmare in caz de incendiu

marți, 4 mai 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de mentenanta la sistemul de interfonie al Caminului pentru persoane varstnice

CPV și denumire: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de "Servicii de mentenanta a sistemelor de detectie, semnalizare si alarmare in caz de incendiu", conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt. Valoarea estimata pentru serviciile necesare pana la data de 31.12.2021 este de 6.801,66 lei fara TVA , valoare in functie de care se vor elebora si evalua ofertele, iar valoarea de 2.964,82 lei fara TVA reprezinta posibila prelungire pe inca 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita existentei fondurilor necesare.

Valoarea estimată fără TVA: 6.801,66  - 9.766,48  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii in SEAP si va fi valabil pana la data de 31.12.2021. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat conform listei atasate prezentului anunt; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Se va prezenta o oferta tehnica conform caietului de sarcini atasat. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Oferta depusa trebuie sa includa toate cerintele minim solicitate.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 07.05.2021 14:00

Informații suplimentare: Modelele de formulare pot fi vizualizate copiind link-urile:  - Declaratii
Formular + centralizator
- Caiet de sarcini
 -Clarificare
 -Erată

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis, pana la data de 07.05.2021, ora 14:00

Rezultat atribuire:

DIGITAL TEHNO PLUS- 4.421,51 LEI