Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1205460 - Serviciul de interventie si mentenanta a centralei termice a Caminului pentru persoane varstnice pentru anul 2021

luni, 5 aprilie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de interventie si mentenanta a centralei termice a Caminului pentru persoane varstnice pentru anul 2021.
 
CPV și denumire: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)

Descriere contract: Serviciile necesare sunt: -Verificari si probe pentru buna functionare a echipamentului ,lunar. -Remedierea defectelor semnalate de beneficiar. -inlocuirea pieselor defecte contra cost. -Interventii asigurate inclusiv in zilele de sambata ,duminica si in zilele de sarbatori legale . -Furnizarea pieselor de schimb intr-un interval de timp cat mai scurt. -Prioritate in programarea interventiilor . . Valoarea estimata este de 1.500 lei fara TVA/luna astfel ca valoarea estimate pe 8 luni pana la sfarsitul anului 2021 este de 12.000 lei fara TVA,cu posibilitatea de prelungire pe 4 luni avand o valoarea estimata de 6000 lei fara TVA in limita fondurilor bugetare pentru ianuarie -aprilie 2022.

Valoarea estimată fără TVA: 12.000,00  - 18.000,00 RON

Condiții referitoare la contract: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Oferta depusa trebuie sa includa toate locatiile specificate cat si cerintele minim solicitate.

Condiții de participare: Serviciile necesare sunt: -Verificari si probe pentru buna functionare a echipamentului ,lunar. -Remedierea defectelor semnalate de beneficiar. -inlocuirea pieselor defecte contra cost. -Interventii asigurate inclusiv in zilele de sambata ,duminica si in zilele de sarbatori legale . -Furnizarea pieselor de schimb intr-un interval de timp cat mai scurt. -Prioritate in programarea interventiilor . . Valoarea estimata este de 1.500 lei fara TVA/luna astfel ca valoarea estimate pe 8 luni pana la sfarsitul anului 2021 este de 12.000 lei fara TVA,cu posibilitatea de prelungire pe 4 luni avand o valoarea estimata de 6000 lei fara TVA in limita fondurilor bugetare pentru ianuarie -aprilie 2022.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 08.04.2021 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 08.04.2021 ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.


Formular de oferta si centralizator de preturi

Formular oferta - 59-60-164-167

Rezultat atribuire:

DDS SERVICES GROUP SRL - 12.000 LEI