descriere contract |
Serviciul de pază și transport valori se realizează cu autovehicule blindate, cu minim 2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene.Transportul și paza valorilor se realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanța, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanța și retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locațiile instituției, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele:Sediul Central al Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis, nr. 51; City Park Mall – b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constanța; Casa Căsătoriilor – str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constanța; Administrație Cimitire – str. Bărăganului, nr. 2-4, Mun. Constanța; Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locații:Sediul din str. Amzacea, nr. 13 – deține 2 sisteme de alarmare antiefracție; Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2; Casierie sediu str. Bărăganului 2-4; Arhiva din b-dul 1 Mai; Arhiva din str. Gh. Lazăr, Nr. 5A; Casa Căsătoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20.
Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul de pază şi transport a valorilor cu agenți înarmați sunt:
- să asigure/presteze zilnic, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și sărbătorilor legale, serviciul de pază și protecție a transportului valorilor prin agenți înarmați, în condiții de siguranță a valorilor colectate, folosind mijloace de transport blindate, dotate conform dispozițiilor legale, pentru locațiile mai sus menționate.
- să comunice imediat reprezentantului achizitorului, aspectele negative sesizate, ce pot conduce la diminuarea capacității de apărare, protecție și pază al transportului valorilor;
- să păstreze confidențialitatea față de terți a informațiilor și a oricăror date, pe care le deține, cu privire la operațiunile desfășurate.
Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție şi intervenție cu agenți înarmați sunt:
- să dețină minim 3 echipaje de interventie specializate;
- să instaleze fără nici un cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS), pe toată perioada derulării contractului;
- să asigure monitorizarea permanentă și mentenanța periodică a sistemului de securitate antiefracție al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului;
- să asigure intervențiile tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese (în baza unui raport întocmit de prestator și aprobat de către beneficiar);
- echipajele de intervenție să fie formate din minim 2 agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă;
- să monitorizeze permanent și să intervină, în caz de nevoie, următoarele locațiile menționate mai sus:
- să intervină prompt în momentul declanșării butonului de panică;
- echipajele trebuie dotate cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonţ etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;
- timpul mediu de intervenție este de 3-7 minute;
- să rețină și să predea organelor de politie, făptuitorii prinși în flagrant și să conserve probele care atestă fapta, luând totodată măsuri pentru limitarea pagubelor și asigurând paza obiectivului, până la sosirea organelor de poliție;
- să intervină rapid și în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea și stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri și pagube, sau chiar să afecteze integritatea fizică, ori să pună în pericol viața persoanelor aflate în obiectivele menționate;
- să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodată este răspunzător atât de siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului;
Obligațiile prestatorului cu privire la asigurarea intervențiilor tehnice în vederea eliminării disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese, sunt:
- înlocuirea pieselor se va face în baza unui raport întocmit de prestator și aprobat de beneficiar;
- prestatorul are obligația se deplaseze în vederea constatării defecțiunii în maxim 2 ore de la sesizarea problemei apărute;
Categorii de servicii/lucrări: conform Caietului de sarcini nr. 30274/09.03.2017 anexat prezentului anunț.
|