Pages
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Stire

Procedura de transmitere a documentelor privind înregistrarea actelor de deces

miercuri, 22 aprilie 2020

Inapoi
În conformitate cu prevederile art.12 din Decretul 240/2020 procedura de transmitere a documentelor privind înregistrarea actelor de deces (click pentru vizualizare procedură) este OBLIGATORIE.
 
Conform art. 11 din Decretul 240/2020 instituțiile și autoritățile care, în exercitarea competențelșor solicită prezentarea certificatelor de stare civilă în original sunt obligate să accepte extrase pentru uz oficial întocmite în baza actelor de stare civilă. Astfel, în vederea acordării ajutorului de deces, în cazul deceselor înregistrate în perioada instituirii stării de urgență, Casa Județeană de Pensii Constanța va solicita ofițerilor de stare civilă din cadrul primăriilor localităților județului Constanța, extrase pentru uz oficial prin fax sau e-mail.