ANGAJARE ASISTENT PERSONAL
Locație: Str. Unirii nr.104, mun. Constanța, Biroul nr. 11;
Număr de telefon: 0341.180.105;
Program cu publicul: 08.00-12.00 / Luni - Vineri / între 1 si 22 ale lunii;
Efectuarea anchetelor sociale se face între orele 12.00-16.30.
Program cu publicul - luna Decembrie
1. cerere către Primar |
|
2. buletin/carte de identitate |
copie (3 exemplare) și original; |
3. carnet de munca |
în cazul persoanelor care nu au mai lucrat se va prezenta o declarație notarială din care să reiasă acest lucru; |
4. adeverință medicala |
adeverința va cuprinde specificarea "apt îngrijire persoană cu handicap, numele și prenumele persoanei cu handicap" |
5. acte de studii (minim 8 clase) |
copie și original;
|
6. acte de stare civilă (certificat de naștere și căsătorie) |
copie și original; |
7. cazier judiciar |
|
8. decizie și cupon de pensie |
dacă este cazul;
|
9. certificat naștere, pentru BOLNAV COPIL |
copie și original; |
10. buletin/carte de identitate, pentru BOLNAV COPIL peste 14 ani sau pentru BOLNAV ADULT |
copie și original; |
11. certificat de încadrare în gradul I de handicap, cu recomandarea angajării de asistent personal, plan de servicii personalizat și plan de recuperare |
pentru BOLNAV COPIL se va prezenta și hotărârea Comisiei pentru Protecția Copilului, privind încadrarea acestuia într-o categorie de persoane cu handicap.
|
12. acordul scris al susținătorilor legali |
|
13. acordul scris al bolnavului |
în cazul BOLNAVULUI ADULT; |
14. decizie și cupon de pensie pentru BOLNAVUL ADULT |
copie și original; |
15. număr dosar și acord de la D.G.A S.P.C. Constanța |
|