Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț consultare piață MC0009598 - Determinarea valorii estimate pentru achiziția serviciului de arhivare

vineri, 29 septembrie 2017

Inapoi

Obiect consultare: Determinarea valorii estimate pentru achiziția serviciului de arhivare;

Descriere consultare: Determinarea valorii pentru achiziția serviciului de arhivare ce constă în: Desprăfuirea documentelor; Toaletarea documentelor (înlăturarea capselor, acelor, agrafelor, etc); Ordonarea documentelor conform Nomenclatorului arhivistic și a organigramei instituției; Copertarea și îndosarierea documentelor (aranjarea cronologică a documentelor în coperte din carton, pânzate la cotor, găurirea cu utilaje care nu deteriorează documente, șnuruirea cu ață de legătorie, numerotarea, certificarea, copertarea și etichetarea dosarelor prevazute legal), constituirea inventarelor pe suport de hârtie și electronic. Cantitățile de documente supuse operațiunilor de prestări servicii de arhivare: Arhiva instituției conține aprox. 600 metri liniari de documente depozitate într-un nr. de 11 locații:
Serviciul Public de Asistență Socială - str. Unirii, nr. 104;
Cămin Pentru persoane vârstnice - str. Unirii, nr. 104,
Sediul Administrativ al Serviciului Administrare Creșe - Al. Malinului, nr. 4,
Creșa nr.2 - Al. Mălinului, nr.4;
Cantina de Ajutor Social Palazu Mare - str. Tineretului, nr. 23;
Cantina de Ajutor Social Constanța - str. Petre Romulus, nr. 22;
fostul sediu al Serviciului asistență și protecție socială - str. Amzacea, nr. 13;
Sediul Serviciului public de impozite și taxe - str. Badea Cârțan, nr. 3;
Club Pensionari - Sos. Mangaliei, nr. 86A;
Club pensionari - str. Duiliu Zamfirescu, nr. 4;
Club pentru pensionari str. Zorelelor, nr. 69 bis;

Aspecte supuse consultării: Determinarea valorii pentru achiziția serviciului de arhivare ce constă în: Desprăfuirea documentelor; Toaletarea documentelor (înlăturarea capselor, acelor, agrafelor, etc); Ordonarea documentelor conform Nomenclatorului arhivistic și a organigramei instituției; Copertarea și îndosarierea documentelor (aranjarea cronologică a documentelor în coperte din carton, pânzate la cotor, găurirea cu utilaje care nu deteriorează documente, șnuruirea cu ață de legătorie, numerotarea, certificarea, copertarea și etichetarea dosarelor prevazute legal), constituirea inventarelor pe suport de hârtie și electronic. Cantitățile de documente supuse operațiunilor de prestări servicii de arhivare: Arhiva instituției conține aprox. 600 metri liniari de documente depozitate într-un nr. de 11 locații:
Serviciul Public de Asistență Socială - str. Unirii, nr. 104;
Cămin Pentru persoane vârstnice - str. Unirii, nr. 104,
Sediul Administrativ al Serviciului Administrare Creșe - Al. Malinului, nr. 4,
Creșa nr.2 - Al. Mălinului, nr.4;
Cantina de Ajutor Social Palazu Mare - str. Tineretului, nr. 23;
Cantina de Ajutor Social Constanța - str. Petre Romulus, nr. 22;
fostul sediu al Serviciului asistență și protecție socială - str. Amzacea, nr. 13;
Sediul Serviciului public de impozite și taxe - str. Badea Cârțan, nr. 3;
Club Pensionari - Sos. Mangaliei, nr. 86A;
Club pensionari - str. Duiliu Zamfirescu, nr. 4;
Club pentru pensionari str. Zorelelor, nr. 69 bis;

Data limită transmitere propuneri: 04.10.2017;

Data limită consultare: 04.10.2017;

Modalitate desfășurare: Propunerile financiare se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro.